حسین جوادی اداره کل ارشاد مازندران جشنواره فیلم فجر ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از آمادگی سینماها

1401\11\01 23:21:08


مازندران برای اکران فیلم های جشنواره فجر آمادگی دارد

ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از آمادگی سینماهای استان برای اکران همزمان فیلم های سینمایی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، خبر داد.

حسین جوادی اظهار داشت:یکی از مهمترین رخدادهای فرهنگی کشور، جشنواره فیلم فجر است و بنا به مطالبه و درخواست هم استانی های عزیزمان، این موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه افزود: برای تأمین و پخش فیلم های این دوره از جشنواره در سینماهای استان، هماهنگی های لازم از طریق سازمان سینمایی و تهیه کنندگان این فیلم‌ها انجام خواهد گرفت. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با ابراز امیدواری برای بهره مندی از فرصت به دست آمده نمایش فیلم های روز سینمای ایران در سینماهای استان مازندران افزود: پس از تأیید و تعیین سینماها برای نمایش این فیلم ها، به زودی جدول نهایی برنامه اکران ها، از طریق معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل، برنامه ریزی و تنظیم می شود و از طریق رسانه ها در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. چهل‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می شود..

.


بازنشر از : مهر

حسین جوادی

اداره کل ارشاد مازندران

جشنواره فیلم فجر


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران