فرودگاه اداره کل فرودگاه های گلستان گرگان علی متانت گرگان- مدیرکل فرودگاه های گل

1401\08\30 19:33:07


ماهانه ۳۲۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه گرگان انجام می شود

گرگان- مدیرکل فرودگاه های گلستان با اشاره به برقراری هشت مقصد پروازی از فرودگاه گرگان، گفت: ماهانه ۳۲۰ پرواز داخلی و خارجی در این فرودگاه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی متانت بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سال تا اواخر مهر در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به صورت ماهانه ۲۰۰ سورتی پرواز انجام می‌شد، اما از ابتدای آبان تعداد پروازها به ۳۲۰ مورد رسیده است.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان افزود: تعداد پروازهای گرگان به مقصد شهر مشهد قبلاً دو روز در هفته بود اما از ابتدای آبان به چهار روز در هفته رسیده است. وی گفت: در هفته پایانی آبان ماه پرواز زابل به هفته‌ای دو بار و شیراز یک روز در هفته رسیده است. متانت افزود: با توجه به تجربیات سال‌های قبل و استقبال مسافران گلستانی، در حال پیگیری برقراری پرواز کیش، قشم و چابهار برای زمستان هستیم.

وی ادامه داد: با هدف تسهیل تردد مردم استان گلستان در حال حاضر از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان ۶ پرواز مسیر داخلی مانند، زابل، زاهدان، شیراز، عسلویه و تهران و دو مسیر خارجی قزاقستان و نجف انجام می‌شود. گفتنی است، استان دو میلیون نفری گلستان دو فرودگاه در شهرهای کلاله و گرگان دارد.. .


بازنشر از : مهر

فرودگاه

اداره کل فرودگاه های گلستان

گرگان

علی متانت


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران