بارش برف کهگیلویه و بویراحمد یاسوج یاسوج- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در روزهای برگزاری جشنواره برفی، محدودیت

1401\11\01 19:54:24


محدودیتهای ترافیکی در روزهای برگزاری جشنواره برفی اعمال می شود

یاسوج- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در روزهای برگزاری جشنواره برفی، محدودیت های ترافیکی برای ماشین‌های سنگین گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی مطلق ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: محورهای برگزاری پنجمین جشنواره برفی در استان، تندیس‌های برفی، مسابقه اسکی نمایشی و اسنوبرد، اجرای زنده نمایش همراه با موسیقی، مسابقه برف پیمایی، عکاسی، نمایشگاه صنایع دستی همراه با غذاهای سنتی و ایستگاه نقاشی کودک محلی است.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

وی بیان داشت: برای تحقق هر چه بهتر هدف گذاری‌های این جشنواره همکاری همه جانبه دستگاه‌ها ضرورت دارد. مهدوی مطلق تصریح کرد: این جشنواره در سطح ملی بوده و دستگاه‌های استانی همکاری لازم را برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره داشته باشند. وی با بیان اینکه جشنواره برفی به یاد سردار سلیمانی و به صورت ملی برگزار می شود، گفت: برگزاری جشنواره برفی در سطح ملی نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری زمستانه کهگیلویه و بویراحمد دارد و این جشنواره سالهای قبل به صورت منطقه ای برگزار می شد اما در سال جاری به صورت ملی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیست اسکی کاکان در ۱۸ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و از مهمترین جاذبه های گردشگری زمستانی استان است که طول مفید ۶۰۰ متر و عرض ۱۵۰ متر دارد.. .


بازنشر از : مهر

بارش برف

کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج


تولید کارتن و سفارش کارتن