خطبه های نماز جمعه خدمت به مردم اقامه نماز جمعه فریدن - امام جمعه موقت شهرستان فریدن گفت: مسئولان در انجام وظیفه

1401\07\29 16:23:18


مسئولان در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند

فریدن - امام جمعه موقت شهرستان فریدن گفت: مسئولان در انجام وظیفه خود کوتاهی نکنند تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق بهرامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته‌ی تربیت بدنی اظهار داشت: مردم باید به ورزش به منظور حفظ درستی خود اهمیت دهند و از مسئولان اداره ورزش می‌خواهیم تا زمینه حضور جوانان در ورزشگاه‌ها و امکانات ورزشی مناسب را فراهم کنند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان تاکید کردند که آنها یکی از ثروت‌های هر کشوری هستند که مسئولان باید از این ثروت‌ها به خوبی مراقبت کنند و امکانات لازم برای آنها را فراهم کنند. امام جمعه موقت فریدن با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور افزود: دشمن وقتی از مردم ناامید شد سراغ دانشگاه‌ها و دانشجویان ایران رفت و می‌خواست دانشگاه‌های ما را به حاشیه ببرد. وی ادامه داد: دانشجویان ما در دامن پدران و مادرانی رشد کرده‌اند که به ارزشهای دینی و اخلاقی و اسلامی معتقد هستند و دشمنان راه به جایی نبردند.

بهرامی با اشاره به اینکه افتخار هر شهری داشتن دانشگاه معتبر است، افزود: متأسفانه ما در شهرستان فریدن از داشتن دانشگاه های دولتی محروم هستیم و دانشجویان با استعداد فریدنی برای ادامه تحصیل به شهرهای دیگری می‌روند امام جمعه موقت فریدن اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب دشمن همواره تلاش می‌کند تا در بین مردم ایجاد یاس و ناامیدی کند و وعده سقوط نظام اسلامی را می‌دهد ولی با عنایت خداوند و یاری امام زمان (عج) مردم کشور ما هیچگاه تسلیم نمی‌شوند و این انقلاب و نظام همواره استوار است. بهرامی با اشاره به سفر استاندار اصفهان تاکید کرد: در این سفر ۵۶ مصوبه داشتیم که یکی از این مصوبات زیر ساخت‌های جاده‌ها و آسفالت معابر و کوچه‌هاست که قبل از آغاز فصل سرما و یخبندان باید این کارها انجام شود. بهرامی گفت: مسئولان در انجام وظیفه خود کوتاهی نکنند تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند..

.


بازنشر از : مهر

خطبه های نماز جمعه

خدمت به مردم

اقامه نماز جمعه


استعلام قیمت کارتن لیمینتی