گرگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیمه کشاورزی گرگان- مدیر صندوق بی

1401\11\01 19:55:07


مستمری بگیران صندوق روستایی گلستان تسهیلات دریافت می کنند

گرگان- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان، جزئیات اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مستمری‌بگیران این صندوق را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قدیمی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ثبت‌نام تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر در گلستان آغاز شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان گفت: ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مذکور از هفته جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد. قدیمی با بیان اینکه مبلغ وام پنج میلیون تومان قرض الحسنه با سود دو درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه است، افزود: در مجموع حدود ۷۸ هزار بیمه شده این صندوق در استان وجود دارد. وی از هدفگذاری ۱۸ هزار بیمه شده جدید در سال جاری خبرداد و گفت: تاکنون حدود ۶ هزار نفر امسال در استان بیمه شده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان بیان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر متولی امر بیمه اجتماعی جوامع مختلف هدف شامل ساکنان مناطق روستایی، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شاغلان کشاورزان، قالیبافان، هنرمندان صنایع دستی و کارگران فصلی است. قدیمی افزود: در این صندوق یک سوم مبلغ حق بیمه توسط بیمه شده و دو سوم آن توسط دولت به عنوان کارفرما پرداخت می‌شود. مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان گفت: این صندوق در راستای ارائه خدمات کمی و کیفی مطلوب به بخشی از جامعه هدف خود که شامل مستمری بگیران بازنشسته، ازکارافتاده و بازماندگان متوفی هستند، برای اولین بار اقدام به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کرده است.

وی توضیح داد: این تسهیلات بدون ضامن، بدون وثیقه و بدون بهره و بدون نیاز به حضور در شعب بانک در اختیار مستمری‌بگیران قرار می‌گیرد. قدیمی ادامه داد: در استان گلستان، ۳۳ هزار مستمری‌بگیر داریم و از این تعداد، مستمری بگیرانی که مشمول این طرح هستند، می‌توانند از آن استفاده کنند. مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان عنوان کرد: اطلاع‌رسانی به مستمری بگیران مشمول دریافت این تسهیلات از طریق کارگزاری‌های بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سطح استان گلستان آغاز شده و هر یک از این متقاضیان با مراجعه به نزدیکترین کارگزاری محل سکونت خود، می‌توانند نسبت به تکمیل فرم درخواست، اقدام و تسهیلات مورد نظر را دریافت کنند..

.


بازنشر از : مهر

گرگان

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان

بیمه کشاورزی


قفسه فلزی - قفسه انبار