شهرداری بوشهر شهردار بوشهر حیدری حسین حیدری بوشهر- شهردار بوشهر

1401\09\23 20:12:10


منابع درآمدی پایدار برای شهرداری بوشهر فراهم می‌شود

بوشهر- شهردار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم که منابع درآمدی پایدار برای شهرداری بوشهر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای عقب‌نشینی برای حفظ حریم ۶۰ متری دریا شاهد همکاری خوبی از سوی سپاه، دانشگاه خلیج فارس و شرکت برق هستیم.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و برگزاری مناقصه، به زودی مبلمان شهری مناسب جایگزین حریم ۶۰ متر دریا که عقب‌نشینی صورت گرفته خواهد شد. شهردار بوشهر تقاطع شهید سلیمانی را یکی از طرح‌های مهم عمرانی در شهر بوشهر عنوان کرد و افزود: مرحله آخر بتن ریزی نیز در حال انجام است تا ۲۲ بهمن شاهد تکمیل مرحله بتن‌ریزی و مراحل سخت‌افزاری پروژه باشیم. اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا وی اعتبار این پروژه را ۸۲ میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: آسفالت و روشنایی این پروژه نیز در مرحله بعدی قرار دارد که تلاش می‌شود تا پایان سال جاری تکمیل و در ایام نوروز به بهره‌برداری برسد.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

حیدری با اشاره به اینکه پیمانکار طرح تفکیک زباله از مبدا نیز مشخص شده است خاطرنشان کرد: تلاش داریم که از این شرایط به عنوان یک منبع درآمد پایدار برای شهرداری استفاده کنیم و به زودی خبرهای خوبی در این زمینه برای مردم خواهیم داشت. وی با اشاره به برنامه‌ای برای کاهش ترافیک در خیابان عاشوری بوشهر تاکید کرد: با بازگشایی گذرهای بین خیابان امام خمینی و عاشوری، یک‌طرفه‌کردن این خیابان‌ها را در دستور کار خواهیم داشت.. .


بازنشر از : مهر

شهرداری بوشهر

شهردار بوشهر

حیدری

حسین حیدری


برق و روشنایی لاله زار