وزارت صمت ارز گرگان گلستان گرگان- مدیرکل صنعت،

1401\11\01 23:20:11


موافقت با ۹۱ درصد ثبت سفارش و تخصیص ارز در گلستان

گرگان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ۹۱ درصد تقاضاهای ثبت سفارش و تخصیص ارز صنایع تجاری و بازرگانی در گلستان مورد موافقت وزارت صمت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، درویشعلی حسن‌زاده عصر شنبه در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: در هشت ماه امسال ۳۳۲ مورد تقاضای ثبت سفارش در سامانه به ثبت رسیده که پس از بررسی با ۹۱ درصد این تقاضاها موافقت و با ۹ درصد آنها مخالفت شده است.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان، کل ارزش ثبت سفارش انجام شده در هشت ماهه نخست امسال در بخش صنایع تجاری و بازرگانی استان گلستان را ۳۸۳ میلیون و ۱۴ هزار دلار اعلام کرد. وی بیان گفت: میزان ثبت سفارش در حوزه کالا و تجهیزات و ماشین‌آلات ۲۶ میلیون و ۳۵۰ هزار دلار بوده که نسبت به ثبت سفارش هفت درصد را شامل می‌شود. حسن‌زاده افزود: ارزش ثبت سفارش ارز در حوزه مواد اولیه هم ۳۵۳ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۰۷ دلار بوده که ۹۲ درصد ثبت سفارشات در گلستان را شامل می‌شود.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان در بخش کالاهای مصرفی در بخش بازرگانی هم، ارزش ثبت سفارش سه میلیون و ۲۱۰ هزار دلار است که یک درصد ثبت سفارش‌ها را در بر می‌گیرد.. .


بازنشر از : مهر

وزارت صمت

ارز

گرگان

گلستان


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی