استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد صادرات غیرنفتی گذر بجنورد- استاندار خرا

1401\11\01 19:51:03


میزان صادرات خراسان شمالی دو برابر شده است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از افزایش دو برابری صادرات استان خبر داد و گفت : سفر هیات تجاری به کشور ترکمنستان موجب انعقاد تفاهم‌نامه هایی شده که مهم ترین آنها بازگشایی گذر مرزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر شنبه در گفت‌وگوی زنده رادیویی، اظهار کرد: تقویت صنایع، معادن، افزایش صادرات، تحول بخش کشاورزی و تأمین آب شرب از هدف گذاری‌های اصلی استان است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه برای هر استانی با توجه به اسناد بالادستی، سند توسعه تعریف شده، افزود: این سند توسعه به عنوان نقشه راه استان است. وی بیان داشت: با توجه به اینکه خراسان شمالی قطب کشاورزی است لذا هدف گذاری نخست ما توجه به بخش کشاورزی و سپس صنعت، معدن، تجارت و گردشگری است. حسین نژاد توجه به تأمین آب شرب و کشاورزی را مورد توجه قرار داد و گفت: انتقال آب مناطق گلیل و سرانی به داخل استان در سفر رئیس جمهور به استان مورد توجه قرار گرفت تا شاهد تحول بخش کشاورزی و دامپروری باشیم.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

وی افزود: با تأکیدات رئیس جمهور در سفر به استان درصدد اجرای خط انتقال آن هستیم که صد میلیون متر مکعب ظرفیت آب شناسایی شده است. حسین نژاد از افزایش دو برابری صادرات استان خبر داد و گفت: سفر هیأت تجاری به کشور ترکمنستان موجب انعقاد تفاهم‌نامه هایی شده که مهم‌ترین آنها بازگشایی گذر مرزی است. وی تصریح کرد: احیا و راه اندازی ۱۳ واحد تولیدی نشان از موفقیت خوب استان در بخش اقتصادی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام دهه فجر به صورت میدانی بازدید از شهرستانها را خواهیم داشت.. .


بازنشر از : مهر

استانداری خراسان شمالی

محمدرضا حسین نژاد

صادرات غیرنفتی

گذر


تعمیر پکیج دیواری