شورای اداری استان اردبیل مهر هفته دفاع مقدس دفاع مقدس اردبیل- استاندار ارد

1401\06\23 21:02:17


هفته «دفاع مقدس» سرآغار مهم‌ترین گفتمان انقلاب اسلامی است

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: هفته «دفاع مقدس» سرآغار مهم‌ترین و اساسی‌ترین گفتمان‌های انقلاب اسلامی است که باید برای زنده نگه داشتن آن تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری اظهار کرد: هفته «دفاع مقدس» یکی از شعار بزرگ الهی و سر آغاز یکی از گفتمان‌های مهم و اساسی در انقلاب است که باید تکرار شوند تا به فراموشی سپرده نشود چرا که فراموشی و در این موضوع کوتاهی کنیم این‌ها موجب خواهد شد تا در استمرار آن دچار مشکل شویم.

وی با بیان اینکه فراموش کردن حماسه بزرگ دفاع مقدس، ما را از برکات بی پایان آن محروم می‌کند، افزود: باید برای زنده نگه داشتن این گفتمان هر چه داریم در طبق اخلاص بگذاریم تا این گفتمان به دست فراموشی سپرده نشود. استاندار اردبیل بیان کرد: امروز اولویت در «جهاد تبیین» تبیین چرایی دفاع مقدس و علل پیروزی در آن و علل تقدس آن است و یک جهاد همگانی لازم است تا این نهضت تبیین به شکل کامل و مؤثر به نتیجه برسد و نسل آتی باید بدانند که ما چگونه با دستان خالی مقابل ارتش‌های بزرگ جهاد ایستادگی کرده و در این امتحان الهی سربلند شده‌ایم. تبیین چرایی تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران ضروری است عاملی با بیان اینکه تشریح و تبیین چرایی تحمیل جنگ هشت سال بر ملت ایران از ضروریات است، ادامه داد: دفاع مقدس دفاع از انقلاب بود و مردم در دفاع از آرمان‌های این انقلاب، حفظ استقلال کشور و مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی از جان و مال خود گذشتند تا تفکر شوم استکبار و طاغوت بر اذهان و روحیات مردم غلبه نکند.

وی تأکید کرد: اولین آرمان انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی و مبارزه با روحیه و مصادیق آن بود و تا زمان حال نیز به این مبارزه ادامه می‌دهیم و این مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت. استاندار اردبیل عنوان کرد: ملت ما با داشتن فرهنگی چون دفاع مقدس، هیچگاه اجازه نمی‌دهد که سبک زندگی استکباری و امپریالیستی در جامعه ایرانی نهادینه شود، زیرا دفاع مقدس به جهت دفاع از هنر و سیاست و اخلاق و مکتب و حیثیت ایرانی اسلامی ما صورت گرفته است و این را ملت ایران هیچگاه فراموش نخواهند کرد. عاملی خاطر نشان کرد: هر دستگاه اجرایی قطعاً از باب وظیفه ملی و مکتبی به این امر واقف هستند و در راستای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شایسته و در شأن این ایام با هر آنچه که در دست و توان دارند تلاش کنند تا برنامه‌ها به نحو شایسته انجام شود..

.


بازنشر از : مهر

شورای اداری استان اردبیل

مهر

هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس


تعمیر پکیج دیواری