حوزه هنری مازندران مهدی معصومی روز سینما ساری- رئیس حوزه هنری مازندران حمایت از هنرمندان متعهد برای تولید آثار فا

1401\06\23 18:19:06


هنرمندان متعهد مازندران برای تولید آثار فاخر حمایت می شوند

ساری- رئیس حوزه هنری مازندران حمایت از هنرمندان متعهد برای تولید آثار فاخر و ارزشمند را از وظایف حوزه هنری دانست.

مهدی معصومی گرجی در نشست به مناسبت روز سینما ضمن تبریک روز سینما به حاضران گفت: حوزه هنری، به عنوان نهادی انقلابی، حمایت از هنرمندان متعهد در تولید آثار فاخر و ارزشمند را یکی از مهمترین وظایف خود می‌داند.

وی افزود: این نهاد تلاش دارد تا از طرح‌های قابل دفاع هنرمندان سینمایی حمایت کرده و برای تولید فیلم‌های ماندگار، اثر گذار و جریانساز و آثاری که زمینه نشاط اجتماعی و اخلاق مداری را در جامعه فراهم می‌سازد، اقدام نماید. در ادامه این نشست سید رحیم موسوی ساروی مسئول کارگروه تنظیم سند تحول حوزه هنری مازندران با پرداختن به اجزای سند تحول این مرکز، به تبیین و تشریح آن برای فیلمسازان پرداخت. وی با پرداختن به تمرکز قالبی، موضوعی و مخاطبی سند تحول حوزه هنری مازندران گفت: یکی از قالب‌های مهم سند یاد شده، فیلم مستند است که اغلب حاضران در این زمینه فعال هستند.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

موسوی ساروی با اشاره به اینکه در سند تحول مؤلفه ی زیست بوم از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: هنرمندان با پشتوانه خلاقیت خود از ظرفیت‌های زیست بوم مازندران (داشته‌های طبیعی، اقلیمی و زیستی و …) استفاده کنند تا به موضوعات کلیدی سند تحول از جمله آئین‌های استان، حماسه و پهلوانی، پایداری و مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ ارزشهای طبیعی و اقلیمی و… بپردازد. در ادامه این نشست، مستند کوتاه «مازرونی پهلوون» از تولیدات اخیر هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران به کارگردانی «فرحبخش فرهید نیا» به نمایش گذاشته شد. گفتنی است در دیگر بخش این محفل فیلمیک، فیلمسازان درباره مسائل، دغدغه‌ها، نیازها و چالش‌های میسر تولید فیلم، همچنین انتظارات خود از حوزه هنری مازندران نکاتی را مطرح کردند..

.


بازنشر از : مهر

حوزه هنری مازندران

مهدی معصومی

روز سینما


قفسه فلزی - قفسه انبار