اربعین 1401 مرز مهران ایلام ایلام-استاندار ایلام گفت:هیچ مشکلی در خروج و ورود زوار از مرز مهران وجود ندارد.

1401\06\16 21:12:17


هیچ مشکلی در خروج و ورود زوار از مرز مهران وجود ندارد

ایلام-استاندار ایلام گفت:هیچ مشکلی در خروج و ورود زوار از مرز مهران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: زواری که تا قبل از ۲۳ شهریور ماه ازطریق مرز بین المللی مهران وارد کشور می‌شوند در صورت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ۷۰ درصد تخفیف برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای زوار گفت: تمام تلاش خود به صورت شبانه روزی بکار خواهیم بست تا سفری ارزان، راحت و ایمن برای زوار فراهم شود. استاندار ایلام با اعلام این خبر که تردد زوار در مرز مهران روز به روز در حال افزایش است و سیر صعودی دارد، اضافه کرد: از بامداد شب گذشته و ظرف ۱۲ ساعت گذشته ۱۱۰ هزار زائر از مرز بین المللی مهران تردد کرده‌اند که پیش بینی می‌شود تردد تا نیمه امشب از مرز به ۲۰۰ هزار نفر برسد. وی در ادامه گفت: علی رغم تردد بسیار زیاد، اما روان است و با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده هیچ مشکلی در خروج و ورود زوار وجود ندارد.

بهرام نیا در ادامه با عنوان این مطلب که از کسانی که قصد خروج از کشور از طریق مرز مهران دارند به نمایندگی از مردم استان ایلام خوش آمد و خیرمقدم می گویم، اضافه کرد: ایلام پایتخت خادمین سیدالشهداء علیه السلام است و مردم این دیار متدین، شهید پور و مهمانواز هستند و به خادمی زوار اربعین حسینی افتخار می‌کنند. رئیس ستاد اربعین استان با اشاره به اینکه آب آشامیدنی، یخ و تغذیه به میزان لازم برای زوار تامین شده و در این راستا خوشبختانه هیچ مشکلی نداریم، اضافه کرد: مواکب با بیشترین ظرفیت پخت غذا دارند و آب خنک نیز به وفور توزیع می‌شود. وی در پایان ضمن تشکر از تمامی عوامل و دست‌اندرکاران اربعین در استان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در استان و مرز مهران فراهم شده است..

.


بازنشر از : مهر

اربعین 1401

مرز مهران

ایلام


نمایندگی بوتان تهران