نهضت ملی مسکن قزوین مسکن مهرگان قزوین- مدیر اجرایی نهضت ملی مسکن قزوین گفت: پروژ

1401\08\23 17:34:20


پیشرفت ۶٠ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن در مهرگان قزوین

قزوین- مدیر اجرایی نهضت ملی مسکن قزوین گفت: پروژه نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان قزوین بیش از ۶٠ درصد پیشرفت داشته و در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن یزدی پور در بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های طرح ملی مسکن واقع در شهرک مهرگان که صبح دوشنبه برگزار شد اظهار کرد: ١٢٨٢ واحد در شهرک مهرگان تحت عنوان اقدام ملی مسکن با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها تا ۶٠ درصد پیشرفت داشته است، بیان کرد: متراژ هر کدام از این واحدها به طور میانگین ٨۵ متر بوده و با تأمین زیرساخت‌های نظیر اب، برق و گاز در ایام دهه فجر سالی افتتاح خواهد شد. مدیر اجرایی نهضت ملی مسکن قزوین با اشاره به این مسئله که قیمت نهایی واحدها هنوز مشخص نشده توضیح داد: این واحدها دارای ٣٠٠ میلیون تومان وام از بانک مسکن هستند و مبلغ باقی مانده توسط متقاضیان تأمین خواهد شد. وی عنوان کرد: نرم افزاری برای تخصیص واحدها در نظر گرفته شده است که متقاضیان بر اساس تعداد قسط‌های واریزی، تعداد افراد خانوار و… دسته بندی و اولویت بندی می‌شوند.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

یزدی پور پور گفت: حدود ٨۵ درصد از پیشرفت این پروژه در دولت سیزدهم اتفاق افتاده و انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان ممکن با تکمیل حد اکثری در اختیار افراد ثبت نام کننده قرار بگیرد. وی با بیان این نکته که ٨ فاز برای این پروژه در نظر گرفته شده گفت: در این پروژه‌ها توان مالی عموم مردم در نظر گرفته شده و از واحد ۶٠ متری تا ١١٠ متری را شامل می‌شود، مقررات ملی ساختمان در سازه‌های جدید رعایت شده و از بهترین متریال موجود در استان و کشور با تاکید بر استفاده از محصولات ایرانی به کار گرفته شده است. این مسئول بیان کرد: در تمام واحدهای نهضت ملی مسکن پارکینگ در نظر گرفته شده و دریافت کنندگان این مسکن‌ها باید شرایطی نظیر سکونت در استان حداقل به مدت ۵ سال، متأهل بودن، عدم استفاده از تسهیلات دولتی پیش از این، سبز بودن برگ فرم جیم و… که شرایط در مراحل مختلف بررسی می‌شود.

وی با بیان این نکته که ۱۳۰۰ واحد به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مهرگان در حال ساخت است توضیح داد: بخش دیگری از کار نیز توسط راه و شهرسازی در حال انجام است و باید گفت سرعت ساخت همه این واحدها روند خوبی را طی می‌کند.. .


بازنشر از : مهر

نهضت ملی مسکن

قزوین

مسکن

مهرگان


استعلام قیمت کارتن لیمینتی