آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری هفته دفاع مقدس دفاع مقدس دورا بوشهر- مراسم تجلیل ا

1401\06\30 18:20:06


پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر- مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: مردم استان بوشهر رشادت‌های بزرگی را در دوران دفاع مقدس داشته‌اند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری هدف از تهاجم نظامی دشمن را سرنگونی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان خود را پیروز می‌دانستند ولی با رشادت دلاورمردان ایرانی ناکام ماندند. وی با اشاره به اینکه جنگ ادامه دارد و شکل آن تغییر کرده است اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند انقلاب اسلامی را از طریق تهاجم نرم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و علم و فناوری دچار بحران و افکار و اندیشه جامعه اسلامی را مدیریت کنند. امام جمعه بوشهر از اهداف دشمنان به تخریب هویت ملی و دینی اشاره کرد و افزود: ترور دانشمندان و شخصیت‌ها و ایجاد بحران در دانش هسته‌ای و هوا فضا از برنامه‌های دشمنان در این مسیر است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در دفاع از این نظام و انقلاب پیشتاز بوده است افزود: اگر دشمنان کوچک‌ترین تجاوزگری از طریق استان بوشهر به میهن اسلامی کنند خلیج فارس برای آنان گورستان می‌شود. آیت‌الله صفایی بوشهری تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان را یک رسالت مستمر دانست و بیان کرد: رزمندگان و پیشکسوتان باید همواره مورد تجلیل قرار بگیرند و در هفته دفاع مقدس به‌عنوان نماد، این آئین برگزار می‌شود. در این آئین از ۱۷ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان بوشهر با حضور گسترده خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر تجلیل شد..

.


بازنشر از : مهر

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری

هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس

دورا


استعلام قیمت کارتن لیمینتی