پارس آباد اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری پارس‌آباد- رئیس مرکز

1401\06\23 18:11:12


کسب رتبه اول اردبیل در ارزیابی عملکرد سامانه‌های هوشمند جاده‌ای

پارس‌آباد- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: مرکز مدیریت راه‌های اردبیل رتبه اول کشوری را در ارزیابی عملکرد سامانه‌های هوشمند جاده‌ای کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور پارس‌آباد مغان اظهار کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل رتبه اول کشوری را در ارزیابی عملکرد سامانه‌های هوشمند جاده‌ای کسب کرد.

وی با بیان اینکه ۱۰ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است، گفت: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل روزانه مسئولیت مدیریت پروژه‌های تردد شمار، ثبت تخلفات عبور و مرور، دوربین‌های نظارت تصویری، توزین حین حرکت، پاسخگویی شبانه روزی به سامانه ۱۴۱ و ثبت سوانح و وقایع را برعهده دارند. رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: همچنین عدم قطعی و فعال بودن مستمر سامانه‌ها، بازدیدهای بصری و نگهداری و پشتیبانی به موقع، تهیه گزارش‌های تحلیلی از سامانه‌ها و همچنین عملکرد بهینه و دقت بالا در ثبت اطلاعات از دیگر وظایف کارشناسان در این مجموعه است. نسیمی ادامه داد: کارشناسان این مرکز به صورت مستمر و روزانه این اقدامات و عملکردها را ثبت کرده و مدیریت پروژه‌ها را برعهده دارند و مدیریت ناوگان راهداری و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر وی.ام.

اس نیز از وظایف کارشناسان این مرکز است. وی هوشمندسازی جاده‌های استان از جمله برنامه‌های مهم راهداری عنوان کرد و افزود: ۱۸۶ سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان اردبیل در حال فعالیت است.. .


بازنشر از : مهر

پارس آباد

اردبیل

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

راهداری


نمایندگی بوتان تهران