لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه تراکتورسازی تبریز تبریز تبریز- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز بازیکنانم بازی

1401\11\01 19:47:15


کسب یک امتیاز خوشحال کننده است

تبریز- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند گفت: از بازی شاگردانم راضی هستم و کسب یک امتیاز خوشحال کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز عصر شنبه در نشست خبری بعد بازی مقابل گل گهر سیرجان، افزود: با توجه به جایگاه تیم گل گهر در جدول لیگ برتر فوتبال کشور مقابل تیم بزرگی بازی کردیم و کسب یک امتیاز از چنین تیمی خوشحال کننده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: امروز فوتبال قابل قبولی بازی کردیم و به نظرم امتیازی از دست ندادیم. خمز با بیان اینکه از حریف عقب بودیم، با تلاش بازیکنان تیم به بازی برگشتیم، اضافه کرد: اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم حتی می‌توانستیم گل برتری را هم به ثمر برسانیم. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مشکلات تیم در جناح چپ و عدم استفاده از تمامی تعویض‌ها، توضیح داد: انجام تعویض از اختیارات بنده است و در خصوص رزاق‌پور هم، باید بگویم که از نوع فوتبال این بازیکن رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بازیکنان تراکتور اخطارهای بی‌مورد دریافت می‌کنند؟ تاکید کرد: ما سعی کرده‌ایم دریافت اخطارهای بی‌مورد را کم کنیم و پس از این نیز تصمیم جدی در این زمینه خواهیم گرفت. وی در انتقاد از عملکرد تصمیم داور اظهار کرد: بازیکنان حریف هم به شدت بازیکنان ما اعتراض می‌کردند، ولی داور برخورد یکسانی نداشت. خمز در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تراکتور به راحتی داخل محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی می‌شوند؟ جواب داد: این اتفاق در صورتی من را نگران می‌کند که خطاهای رخ داده واقعاً پنالتی باشند ولی بسیاری از صحنه‌ها پنالتی نیستند.

وی در رابطه با وضعیت خط دفاعی تیمش، توضیح داد: ما تلاش می‌کنیم آمار دفاعی تیم را بهبود دهیم. البته باتوجه به نوع بازی تیم که پرس از جلو است، امکان دریافت گل وجود دارد ولی باید تلاش کنیم تا تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رسانیم،. خمز در رابطه با نقل و انتقالات تراکتور، یادآور شد: لیستی از بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه داده‌ام، یک هفته فرصت باقی مانده و باید کمی عجله کنیم به باشگاه اعلام کرده‌ام که بازیکنان جدید باید شرایط تیم را بهبود بخشند چرا که ما می‌خواهیم بازیکنی جذب کنیم تا کیفیت تیم را ارتقا دهد.

وی در مورد جذب بازیکن خارجی افزود: بازیکنان خارجی که به باشگاه معرفی کرده‌ام هم هنوز جذب نشده‌اند. تیم تراکتور با تساوی ۲ بر ۲ مقابل تیم گل گهر ۲۳ امتیازی شده و در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت.. .


بازنشر از : مهر

لیگ برتر فوتبال ایران

باشگاه تراکتورسازی تبریز

تبریز


فروش اینترنتی لباس بچه