کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی استان مرکزی مح اراک- رئیس پلیس امنی

1401\09\23 23:55:14


کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در اراک

اراک- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از توقیف یک کامیون حامل یک هزار و ۷۸۷ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان اراک خبر داد.

سرهنگ محمد عقیل سلگی گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

تبلیغات
ماشین آلات ساختمانی
ماشین آلات ساختمانی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

سرهنگ سلگی با اشاره به شناسایی کامیون مذکور در پی اقدامات عملیاتی پلیس افزود: سرانجام کامیون مورد نظر در ورودی شهرستان اراک شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن یک هزار و ۷۸۷ طاقه انواع پارچه قاچاق، فاقد مدارک معتبر قانونی، کشف شد. وی ارزش این محموله قاچاق را در ارزیابی کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این محموله توقیفی از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود که با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی متوقف شد. سرهنگ سلگی با تأکید بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد..

.


بازنشر از : مهر

کالای قاچاق

پلیس امنیت اقتصادی

نیروی انتظامی استان مرکزی

مح


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران