لیگ برتر فوتبال ایران تیم گل گهر سیرجان تبریز تبریز- مربی تیم گل گهر سیرجان با ابراز خوشحالی از کسب یک امتیاز از

1401\11\01 23:11:18


گل گهر از لحاظ فنی خوب بود. نباید ۲ گل دریافت می‌کردیم

تبریز- مربی تیم گل گهر سیرجان با ابراز خوشحالی از کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه مقابل تراکتور گفت: از لحاظ فنی خوب بودیم ولی ۲ گل دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید الهویی عصر امروز شنبه با اشاره به تغییرات و مدل جدید بازی تیم تراکتور افزود: خیلی خوشحال هستیم که در تبریز مقابل تیم بزرگ تراکتور بازی کردیم و توانستیم از یک بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کنیم.

مربی تیم گل گهر عنوان کرد: آنالیز و تحلیل خوبی از تیم میزبان داشتیم و می‌دانستیم خلق موقعیت‌های خوب توسط رضا اسدی مهاجم تیم تراکتور ما را به زحمت خواهد انداخت لذا بازی این بازیکن را در دست داشتیم ولی از جاهایی گل خوردیم که انتظار نداشتیم و در چند موقعیت تیم تراکتور، اکبر مرادی عکس العمل خوبی از خودش نشان داد. مربی تیم در پاسخ به سوال که بازیکنان تیم گل گهر در آمادگی کامل قرار داشتند؟ یا خیر؟ یادآور شد: متاسفانه ما پنج بازیکن تیم را بدلیل تایمی که برای بازی عقب افتاده داشتیم در اختیار نداشتیم همچنین سه بازیکن بدلیل مصدومیت غایب تیم بودند. سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه‌ای تیم گل گهر در پاسخ به این سوال که چرا آقای قلعه نویی در نشست خبری حاضر نمی‌شوند پاسخ داد: ایشان تصمیم گرفتند که در تمامی نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌های لیگ حاضر نشوند و دلیل این موضوع را نگفتند.

تیم فوتبال گل گهر با تساوی ۲ بر ۲ مقابل تراکتور ۲۹ امتیازی شده و همچنان در دره سوم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند.. .


بازنشر از : مهر

لیگ برتر فوتبال ایران

تیم گل گهر سیرجان

تبریز


تعمیر پکیج دیواری