سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پایانه مرزی مسافر ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ا

1401\07\07 16:56:11


۱۰هزار دستگاه ناوگان مسافری از پایانه های مرزی تردد کردند

ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ۱۰ هزار دستگاه ناوگان مسافری از پایانه های مرزی استان طی سالجاری خبر داد.

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال ۱۰ هزار و ۸ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند، افزود: بیشترین ترددها به ترتیب در پایانه‌های مرزی تمرچین، بازرگان و سرو انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آمار تا پایان شهریور ماه سال جاری، در مجموع ۳۶۲۹ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه مرزی بازرگان، ۵۹۹۱ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه مرزی تمرچین و ۴۶۸ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه مرزی سرو تردد کردند. آرامون افزود: بر اساس آمار موجود، در مدت زمان مذکور نزدیک به ۵۳۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مرزی استان تردد داشتند که این مقدار ۲۴۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر حمل و ذخیره سازی به موقع نمک در راهدارخانه‌های استان برای راهداری زمستانی تاکید کرد و افزود: بر این اساس همه ساله و قبل از شروع بارش‌ها امکانات و ماشین آلات ادارات شهرستانی تابعه برای حمل و ذخیره سازی نمک در راهدارخانه بسیج می‌شوند.

وی با اشاره به رسالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی برای بازگشایی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی استان در ایام بارش برف گفت: لازم است از ظرفیت ماشین آلات راهداری شرکت‌های حمل و نقل و معادن نیز برای حمل نمک به راهدارخانه استفاده شود و در این کار تسریع گردد تا برای ذخیره کافی نمک مشکلی پیش نیاید.. .


بازنشر از : مهر

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

پایانه مرزی

مسافر


فروش اینترنتی لباس بچه