برق منطقه ای گلستان کوروش موسوی نیروگاه برق ساری- مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: ساخت ۱۰ نیروگاه بر

1401\08\23 17:37:16


۱۰ نیروگاه برق در مازندران و گلستان احداث می شود

ساری- مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: ساخت ۱۰ نیروگاه برق به ظرفیت هفت هزار مگاوات از جمله برنامه ها در دو استان به شمار می رود.

کوروش موسوی تاکامی در گفتگو با خبرنگار مهر افزایش هفت هزار مگاواتی ظرفیت نیروگاهی را جزو برنامه‌های دارای اولویت برشمرد و گفت: برای تحقق این هدف ۱۰ نقطه برای ساخت نیروگاه در مازندران و گلستان شناسایی شده است.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

وی با اظهار اینکه ظرفیت نیروگاهی در دو استان مازندران و گلستان چهار هزار مگاوات است، افزود: این ظرفیت با احداث نیروگه های جدید هفت هزار مگاوات رشد خواهد یافت. وی با بیان اینکه در ابتدای دولت هزار و ۶۵۰ مگاوات نیروگاه حرارتی در استان فعال بوده است، گفت: همچنین در پی راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در این مناطق هستیم. تاکامی با اشاره به روند روبه رشد مصرف برق در استان‌های شمالی گفت: دو هزار مگاوات برق بیش از حد طبیعی می‌شود و حضور خوش نشینان در افزایش مصرف تأثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: برای گذر از پیک تابستانی نیز هزار و ۵۰۰ مگاولت آمپر ترانسفورماتور در استان نصب شد و با این طرح، نسبت به تأمین برق پایدار اقدام شده است.. .


بازنشر از : مهر

برق منطقه ای گلستان

کوروش موسوی

نیروگاه برق


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین