استانداری آذربایجان غربی یاسر رهبر دین طرح زمستانی جاده ها ارومیه -معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غ

1401\09\23 20:09:09


۱۶ هزار نفر در طرح زمستانی آذربایجان‌غربی مشارکت دارند

ارومیه -معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز طرح زمستانی ترافیکی در این استان، گفت: ۱۶ هزار نفر عوامل راهداری، پلیس، امداد و نجات در اجرای این طرح مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر رهبردین عصر چهارشنبه در مراسم رزمایش و آغاز به کار طرح زمستانی آذربایجان‌غربی در ستاد فرماندهی پلیس استان اظهار کرد: این طرح از امروز آغاز و تا ۲۰ اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی طول راه‌های شریانی استان را یک هزار و ۱۷۴ کیلومتر اعلام کرد و افزود: آذربایجان‌غربی دارای ۱۱ هزار و ۲۲۴ کیلومتر راه غیر شریانی است. رهبردین با بیان اینکه طول گردنه‌های برف گیر در آذربایجان‌غربی به ۶۵۳ کیلومتر می‌رسد، گفت: از مجموع ۸۹ گردنه برفگیر استان، ۱۸ گردنه در راه‌های اصلی استان قرار دارد که راهدارخانه‌های ثابت در این محورها از منظر ماشینت آلات، نمک و ماسه تجهیز شده‌اند. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۶ هزار خودرو در طرح زمستانی آذربایجان‌غربی فعال و پای کار خواهند بود.

رهبردین با اعلام اینکه ۶۸ راهدارخانه در استان فعال است، اضافه کرد: ۴۹ راهدارخانه ثابت و ۱۹ راهدارخانه نیز به صورت سیار و استیجاره‌ای در طرح زمستانی فعال هستند. وی با بیان اینکه در طرح زمستانی ۲۲ پایگاه جمعیت هلال احمر همراه با ۴۰ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی نیز برای خدمت رسانی به مردم در نظر گرفته شده است، یادآور شد: همه این نیروها در سطح جاده‌های استان با همکاری دستگاه‌های همکار به حادثه دیدگان و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.. .


بازنشر از : مهر

استانداری آذربایجان غربی

یاسر رهبر دین

طرح زمستانی جاده ها


تعمیر پکیج دیواری