بیمارستان علوم پزشکی مازندران فرهاد غلامی ساری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۲۰ تخت مصوب در تنها مرکز ت

1401\11\01 19:56:04


۱۷۶ تخت در تنها بیمارستان تخصصی قلب مازندران فعال است

ساری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۲۰ تخت مصوب در تنها مرکز تخصصی قلب استان در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) ساری وجود دارد که ۱۷۶ تخت فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد غلامی شامگاه شنبه در بازدید نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف مرکز قلب مازندران بر تسریع در راه اندازی دستگاه های سیتی آنژیو و اسپکت سیتی در مرکز قلب مازندران تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بازدید از مرکز قلب مازندران و بخش استقرار دستگاه اسپکت سیتی این مرکز با تاکید بر اینکه مرکز قلب مازندران نه تنها به مردم استان بلکه به بیماران استان های همجوار نیز خدمات ارائه می دهد افزود: این مرکز باید به صورت کامل تجهیز شود و در این راستا به کمک خیرین نیازمند هستیم. غلامی تاکید کرد؛ مرکز قلب مازندران به یک ساختمان متمرکز و مجهز نیازمند است و در صورتی که خیرین، زمین لازم را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مازندارن قرار دهند، جهت ساخت و تجهیز بیمارستان جایگزین پیگیری های لازم انجام خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن موافقت با تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت نصب دستگاه سی تی آنژیو و اسپکت سی تی به مرکز قلب مازندران، از تلاش های پزشکان، پرستاران، مدیران و کارکنان مرکز قلب مازندران تقدیر کرد.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

علی بابایی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام پیگیری های لازم برای تحویل دستگاه سی تی آنژیو ۲۵۶ اسلایس به مرکز قلب مازندران در تماس با وزیر بهداشت و معاونان وی خواستار پیگیری نیازمندی های این بیمارستان شد. گفتنی است مرکز قلب مازندران بعنوان تنها مرکز تخصصی قلب در استان با ۲۲۰ تخت مصوب و ۱۷۶ تخت فعال، دارای بخش های جراحی قلب، آنژیوگرافی اسکن هسته ای ICU ، CICU ، CCU و دیگر بخش های پاراکلینیکی است.. .


بازنشر از : مهر

بیمارستان

علوم پزشکی مازندران

فرهاد غلامی


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر