فرمانداری بیرجند علی فاضلی پروژه عمرانی بیرجند- فرماندار بیرجند گفت: ۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار طی هشت

1401\06\23 23:57:13


۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار به بیرجند اختصاص یافت

بیرجند- فرماندار بیرجند گفت: ۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار طی هشت ماه گذشته به شهرستان بیرجند تزریق شده که این میزان علاوه بر اعتبارات سنواتی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی فرد عصر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: ۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار طی هشت ماه گذشته به شهرستان بیرجند تزریق شده که این میزان علاوه بر اعتبارات سنواتی بوده است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه اقدامات دولت سیزدهم در یک سال گذشته شاهکار بوده است، اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب در کشور و خزانه خالی که دولت آقای رئیسی تحویل گرفت فعالیت‌های انجام شده ایشان قابل قیاس با گذشته نیست. فاضلی فرد گفت: علی رغم اینکه بیرجند مرکز و پیشانی استان و نیازمند توجه است اما از عقب ماندگی‌هایی رنج می‌برد. وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزشی سرانه ورزشی بیرجند یک دهم میانگین سرانه کشور و حتی کمتر از میانگین سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی است، ادامه داد: سرانه فضاهای آموزشی در بیرجند ۴.۵ متر مربع است در حالی که در استان این میزان ۶.۵ متر مربع به ازای هر دانش‌آموز است.

تبلیغات
فروش چراغ استخری لاله زار
فروش چراغ استخری لاله زار

دارک لایت تامین و تجهیز چراغ و روشنایی ساختمان برای فعالان حوزه ساختمان است. کیفیت، سرعت تامین، قیمت مناسب و ارائه بهترین پیشنهاد بازار مهمترین تمایز دارک لایت است.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه ۴۹ آموزشگاه دو نوبته در مرکز استان داریم، بیان کرد: مدیران شهرستان باید با هماهنگی فرمانداری فعالیت کنند و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در بحث تفویض اختیار به مدیران شهرستانی نگران نباشند. فاصلی فرد گفت: نباید ادارات شهرستان تبدیل به حیات خلوت ادارات کل شود. وی یادآور شد: کمک به پروژه استخر شنای مجتمع نگهداری معلولین حضرت علی اکبر (ع) به مبلغ دو میلیارد تومان، کمک به سالن مدیریت بحران جماران بیرجند به مبلغ دومیلیارد و کمک به بهسازی ورودی بیرجند به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌هایی است که در هشت ماه گذشته محقق شده است..

.


بازنشر از : مهر

فرمانداری بیرجند

علی فاضلی

پروژه عمرانی


استعلام قیمت کارتن لیمینتی