ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا زنجان- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ۲ شهرستان ابهر و ماهنشا

1401\11\01 19:51:21


۲ شهرستان استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

زنجان- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ۲ شهرستان ابهر و ماهنشان در وضعیت زرد و شهرستان‌های زنجان، سلطانیه، خدابنده، خرمدره، طارم، ایجرود در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کرونا در استان جولان می‌دهد، گفت: دو شهرستان ابهر و ماهنشان در وضعیت زرد (نسبتاً پرخطر) و شهرستان‌های زنجان، سلطانیه، خدابنده، خرمدره، طارم، ایجرود در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی از افزایش بستری‌های به کرونا در مراکز درمانی استان زنجان خبر داد و گفت: کرونا در استان رو به رشد است و از مردم استان درخواست می‌شود نسبت به تزریق واکسن کرونا اهتمام جدی داشته باشند. وی با بیان اینکه در استان زنجان کرونا طی روزهای گذشته روند صعودی به خود می‌گیرد، ابراز داشت: در حال حاضر ۱۵ نفر کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند و خوشبختانه طی روز گذشته فوتی کرونا در استان زنجان رخ نداده و امیدواریم همچنان صفر باشد. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: متأسفانه افراد مبتلا به کرونا در استان افزایش یافته و می‌طلبد مردم همچنان زدن ماسک را تقویت کنند و براساس پیش بینی‌های انجام گرفنه کرونا در استان طی روزهای آینده افزایش می‌یابد.

تقی لو بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: مردم زدن ماسک را تقویت کنند چرا که در استان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بسیار کاهش یافته است.. .


بازنشر از : مهر

ویروس کرونا

شیوع کرونا

آمار کرونا


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین