محمدجواد عسکری کمیسیون کشاورزی مجلس جهاد کشاورزی جهاد كشاور دامغان- رئیس کمیسیون

1401\07\29 19:31:33


۳۰ هزار میلیارد تومان در اختیار صندوق بیمه کشاورزی قرار می‌گیرد

دامغان- رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده تا ۳۰ هزار میلیارد تومان از طریق فروش اموال وزارت جهاد در اختیار صندوق بیمه کشاورزی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد عسکری بعد از ظهر جمعه در دیدار تشکل‌های حوزه جهاد کشاورزی با وزیر جهاد به میزبانی سالن طوبی شهر دامغان با بیان اینکه یکی از مشکلات کشاورزان بی اعتمادی طی سال‌های اخیر است، تاکید کرد: کشاورزان در سال‌های اخیر به صندوق بیمه کشاورزی اعتمادی نداشتند اما بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شد تا با تقویت این صندوق، اعتماد رفته را بازگردانیم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده تا ۳۰ هزار میلیارد تومان از طریق فروش اموال وزارت جهاد در اختیار صندوق بیمه کشاورزی قرار گیرد. رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه استمهال وام کشاورزان از دیگر مسائلی است که توسط مجلس دنبال می‌شود تا بخشی از مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی کاهش یابد، گفت: در ارتباط با کمبود و گرانی کود شیمیایی نیز باید گفت رفع نیاز کشاورزان با واردات و تولید داخل در دستور کار قرار دارد. عسکری با بیان اینکه بخش خصوصی برای تولید کود فسفاته و پتاسه اعلام آمادگی کرده است، گفت: دولت و مجلس با جدیت رفع نیازهای کشاورزان برای تولید را دنبال می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه برای خرید نهاده دامی و رفع مشکلات بهره‌برداران در بخش کشاورزی اعتبار ۳۰ هزار میلیارد تومانی گذاشته خواهد شد، گفت: نهاده‌های دامی مورد نیاز بهره‌برداران با ورود محموله‌هایی از طریق ۴۴ کشتی به زودی رفع می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

محمدجواد عسکری

کمیسیون کشاورزی مجلس

جهاد کشاورزی

جهاد كشاور


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو