هفته دفاع مقدس فرمانداری میامی سپاه استان سمنان یادواره شهد میامی- فرمانده سپاه

1401\06\16 18:14:18


۴۲۰ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج میامی اجرایی می‌شود

میامی- فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس ۴۲۰ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت میامی اجرایی می‌شود، گفت: اجرای این برنامه‌ها با مشارکت مردمی برنامه‌ریزی‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهدی اسماعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس به میزبانی سالن جلسات فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه ۴۲۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت میامی اجرایی می‌شود، ابراز داشت: آغازگر برنامه‌های دفاع مقدس همانند روال همه برنامه‌ها گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های این عزیزان است.

وی با بیان اینکه از تعداد برنامه‌های مذکور ۴۰ عنوان برنامه به صورت شاخص برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در این دسته قرار دارد تا این مهم بهانه‌ای برای پاسداشت رشادت و دلیری لاله‌های در خاک خفته باشد و بتوانیم این ارزش‌ها را به نسل بعدی نیز انتقال دهیم. فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه برنامه‌ها با مشارکت اکثر گروه‌های مردمی خواهد بود، ابراز داشت: برپایی یادواره شهدای منطقه میامی با محوریت ابراهیم آباد، اجرای نمایشگاه دستاوردهای بسیج، مجمع سرگروه‌های جهادی و همایش ارکان محله‌های اسلامی و برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است. اسماعیلی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و تدبیر رهبر معظم انقلاب امروز دشمنان از ایران ترس و دلهره دارند، تصریح کرد: توان دفاعی ایران در منطقه امنیت را به ارمغان آورده است و اکنون جمهوری اسلامی یکی از توانمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در میامی یک هزار و ۲۹۵ رزمنده پیشکسوت ساکن هستند.. .


بازنشر از : مهر

هفته دفاع مقدس

فرمانداری میامی

سپاه استان سمنان

یادواره شهد


تعمیر پکیج دیواری