مرز فرمانداری پلدشت صادرات کالا ارومیه - مدیر گمرک پلدشت از صدور ۴۵۵ میلیون دلار انواع کالاهای ایرانی به مقصد کشو

1401\09\23 23:44:06


۴۵۵ میلیون دلار کالا از گمرک پلدشت به خارج کشور صادر شد

ارومیه - مدیر گمرک پلدشت از صدور ۴۵۵ میلیون دلار انواع کالاهای ایرانی به مقصد کشورهای آسیای میانه و اروپایی از مرز گمرک پلدشت خبر داد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از اول سال جاری تاکنون به ارزش ۴۵۵ میلیون دلار انواع کالاهای ایرانی به مقصد کشورهای آسیای میانه و اروپایی از مرز گمرک پلدشت صادر شده است، افزود: این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه ترانزیت کالا هم در این مدت ۲۲۵ هزار تن کالای ترانزیتی از طریق مرز پلدشت به کشورهای آسیایی و اروپایی ترانزیت شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۰ برابر افزایش داشته است. وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال به ارزش ۸۰۰ میلیون دلار انواع کالاهای ایرانی به مقصد کشورهای آسیایی و اروپایی از طریق مرز پلدشت صادر شود. دادرس افزود: عمده کالاهای صادراتی مرز گمرک پلدشت می‌توان به محصولات پتروشیمی، مواد شیمیایی، لوازم خانگی، خشکبار و محصولات صنایع غذایی اشاره کرد.

تبلیغات
تعمیر کولرگازی
تعمیر کولرگازی

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب یخچال و فریز، ساید بای ساید، کولر گازی، پکیج گرمایشی در تهران با تعرفه نمایندگی .

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۳۲ هزار دستگاه کامیون از مرز پلدشت خارج شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۷۱ درصد رشد داشته است. در این مدت حدود ۳۰۸۴۹ نفر مسافر از طریق پایانه مرزی پلدشت تردد کردند که این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۳۵ برابر افزایش داشته است.. .


بازنشر از : مهر

مرز

فرمانداری پلدشت

صادرات کالا


فروش اینترنتی لباس بچه