اداره کل کمیته امداد اردبیل تسهیلات اشتغالزایی اردبیل ۲۰۲۳ مشگین‌شهر- مدیرکل کمی

1401\11\01 23:13:11


۴ هزار و ۴۲۱ طرح اشتغالزا در استان اردبیل اجرایی شده است

مشگین‌شهر- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال‌جاری و از منابع مختلف چهار هزار و ۴۲۱ طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا در استان اردبیل برای مددجویان کمیته امداد اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در جریان بازدید از طرح‌های توسعه اشتغالزای کمیته امداد در مشگین‌شهر اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها تسهیلاتی بالغ بر ۲۹۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این منابع از محل تبصره ۱۶، ۱۸ و منابع داخلی کمیته امداد به صورت کم بهره پرداخت شده تا شاهد اجرایی شدن طرح‌های اشتغالزا و کارآفرین در حمایت از مددجویان کمیته امداد باشیم. مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: فرصت شغلی ایجاد شده از بابت اجرای این طرح‌ها بیش از ۶ هزار و ۷۱ فرصت شغلی مؤثر و با ثبات بوده که همراه با پوشش بیمه‌ای و ایجاد اشتغال با درآمد مناسب بوده است. حسین‌نژاد افزود: همچنان رویکرد کمیته امداد با هدف رسیدن به نقطه خودکفایی خانواده‌ها، ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید است که در این حوزه اقدامات مؤثر با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف انقلابی در حال انجام است.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در شهرستان مشگین‌شهر نیز در حوزه اشتغال ۳۱۳ طرح در حال اجرا است که در تسهیلاتی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برای این طرح‌ها پرداخت شده و یا در مرحله پرداخت است. حسین‌نژاد اضافه کرد: امیدواریم اجرای این طرح‌ها به اشتغال با ثبات برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان منجر شده و در کنار آن شاهد تقویت نظام اقتصادی و درآمدی این خانوارها باشیم. وی بیان کرد: با همکاری کمیته امداد، بنیاد علوی و سپاه پاسداران ۶۷ واحد مسکن مددجویی نیز در مشگین‌شهر در حال احداث است که امیدواریم هر چه سریع‌تر این واحدها به اتمام رسیده و شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر شهرستان مشگین‌، در سایر مناطق استان نیز صدها واحد مسکونی برای مددجویان و خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند با همکاری بنیاد علوی و سپاه در حال اجرا است که سعی ما بر این است تا در نیمه اول سال آینده بخشی از این مساکن آماده بهره‌برداری شود.. .


بازنشر از : مهر

اداره کل کمیته امداد اردبیل

تسهیلات اشتغالزایی

اردبیل ۲۰۲۳


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر