علیرضا جزء قاسمی آب شرب تصفیه خانه فاضلاب زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۶۰ درصد شهر زنجان تحت

1401\06\23 18:14:28


۶۰ درصد شهر زنجان به شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل است

زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۶۰ درصد شهر زنجان تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب است و با تکمیل مدول دوم همه نقاط این شهر به سیستم جمع آوری فاضلاب شهری متصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جزءقاسمی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار زنجان از واحد تصفیه‌خانه آب شرب شهر زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: بارندگی‌ها در استان نسبت به میانگین بلند مدت ۳۰ درصد کاهش دارد.

وی ابراز کرد: منابع آبی به سبب این کاهش تحت تاثیر قرار گرفته و اقداماتی صورت گرفته تا مشکلی برای آب شرب شهروندان ایجاد نشود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آب مصرفی شهر زنجان به طور پیوسته توسط کارشناسان و با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی استان و مراکز بهداشت زنجان بررسی و سنجنش می‌شود. جزءقاسمی تاکید کرد: همچنین آزمایشگاه، در شهرستان‌ها نیز آزمایشگاه‌های مشابه مشغول فعالیت و کنترل کیفیت آب بوده و به طور پیوسته توسط آزمایشگاه مرجع رصد می‌شود.

تبلیغات
آب و فاضلاب
آب و فاضلاب

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

وی افزود: خوشبختانه تا به امروز هیچ مشکلی در خصوص کیفیت آب شهر زنجان رخ نداده و آب بسیار مناسبی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به ارتقای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب زنجان اشاره کرد و بیان داشت: در واحد صنعتی تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان، مدول اول ارتقا یافته و با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر در مدار بهره‌برداری قرار دارد. جزءقاسمی گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد شهر زنجان شامل شبکه جمع‌آوری فاضلاب است و جزو مدول دوم نیز در مرحله ساخت قرار دارد و زمانی که به ظرفیت اسمی برسد، همه جمعیت شهر زنجان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهد گرفت و تا آذرماه امسال این مدول به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به برنامه‌ریزی بلندمدت برای ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان اشاره کرد و افزود: طی سه سال آینده در صورتی که همه مصوبات محقق شود، تصفیه‌خانه به ظرفیت اسمی خود می‌رسد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: فرآیند تصفیه و آماده‌سازی آب شرب زنجان در تصفیه‌خانه با بهترین کیفیت و بالاترین حساسیت رصد می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

علیرضا جزء قاسمی

آب شرب

تصفیه خانه فاضلاب


برق و روشنایی لاله زار