محمد مهدی اعلایی استاندارقزوین اغتشاشات ایران قزوین- استاندار قزوین گفت: ۸۰ درصد آسیب دیدگان حوادث و اغتشاشات اخی

1401\07\07 17:01:20


۸۰ درصد آسیب دیدگان اغتشاشات قزوین نیروهای بسیجی و انتظامی بودند

قزوین- استاندار قزوین گفت: ۸۰ درصد آسیب دیدگان حوادث و اغتشاشات اخیر در قزوین از نیروهای بسیجی و انتظامی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهرک اندیشه قزوین با بیان اینکه باید از حافظان جان و امنیت مردم قدردانی کنیم، اظهار کرد: آتش نشانان همیشه با گذشت از جان خود حافظ جان و مال این مردم بوده‌اند و باید مورد تکریم قرار بگیرند.

وی افزود: در روزهای اخیر نیز نیروی‌های بسیجی و سپاه و نیروی انتظامی برای برقراری و حفظ امنیت کشور تلاش مضاعفی کردند و به لطف جان فشانی آنها امنیت در استان برقرار شد. استاندار قزوین ادامه داد: امنیت استان در روزهای اخیر از سوی دو گروه اراذل و اوباش و از سوی دیگر از سوی دیگر از سوی افرادی ناآگاه که بین اعتراض و اغتشاش خط کشی نداشتند به خطر افتاد. وی بیان کرد: حضور نیروهای انتظامی و بسیجیان جان برکف در صحنه نقش مهمی در مدیریت فتنه داشت تا جایی که ۸۰ درصد آسیب دیدگان در این حوادث از این مجموعه‌ها بودند.

اعلایی تاکید کرد: هوشیاری مردم در صحنه‌های حساس انقلاب همیشه راهگشا بوده و این بار نیز حضور مردم قزوین در صحنه باعث شد فتنه متوقف شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرک اندیشه عنوان کرد: مشکلات این شهرک در ۲ دهه اخیر به واسطه کوتاهی مدیران گذشته بوده و بابت این کوتاهی از مردم این منطقه عذرخواهی می‌کنیم. استاندار قزوین در پایان یادآور شد: امیدواریم با پیگیری مسائل و مشکلات باقی مانده شاهد رفع آنها باشیم و مردم زندگی همراه با آرامشی را در این منطقه داشته باشند..

.


بازنشر از : مهر

محمد مهدی اعلایی

استاندارقزوین

اغتشاشات ایران


فروش اینترنتی لباس بچه