خراسان رضوی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد شیوع کرونا مشهد ـ رئیس کمیته رسانه و اط

1401\06\23 18:13:22


۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند

مشهد ـ رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی یک روز گذشته ۸۳ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان نسبت به ده روز گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۱۴۳ نفر از این بیماران متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: از مجموع بیماران بستری در مراکز درمانی ۵۱ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که ۳۹ نفر از این بیماران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند. وی گفت: در شبانه روز گذشته ۲۵۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات سرپایی دریافت کردند. پهلوان از عموم گروه‌های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها و حفظ فاصله اجتماعی، نسبت به تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند..

.


بازنشر از : مهر

خراسان رضوی

مشهد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

شیوع کرونا


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو