اردبیل فرمانداری بیله سوار طرح اشتغالزایی کارگروه اشتغال بیله سوار - فرماندار

1401\11\01 19:48:14


85 درصد تعهد اشتغال بیله سوار محقق شده است

بیله سوار - فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: یک هزار و 888 نفر تعهد اشتغال ما در بیله سوار است که 85 درصد این تعهد محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری بعدازظهر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بیله سوار اظهار کرد: ۱۶ طرح در زمینه کشاورزی و دامداری صنعتی و مرغداری و طرح های گلخانه ای توسط جهاد کشاورزی در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه برای این واحدهای تولیدی بالغ بر 4۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: اجرای این 16 طرح در بیله سوار زمینه اشتغال 70 نفر را فراهم می کند. فرماندار بیله سوار تصریح کرد: از 143 طرح مشاغل خانگی شهرستان ۹۴ طرح به بانک های عامل معرفی شده که برای این طرح ها بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است. اصغری ادامه داد: تعهد اشتغال شهرستان بیله سوار یک هزار و 888 نفر است که از این میزان ۸۵ درصد توسط ادارات محقق شده است و پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه تمامی اشتغال تعهد شده محقق شود.

فرماندار بیله سوار افزود: امسال از محل تسهیلات کمیته امداد ۲۳۵ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط و تحت پوشش برای راه اندازی واحدهای تولیدی و خود اشتغالی پرداخت شده است. اصغری بیان کرد: از محل تبصره ۱۶ اعتباراتی برای فعال سازی مشاغل خرد و کارگاهی ارائه خواهد شد که ۶۰ درصد در حوزه خود اشتغالی و ۴۰ درصد در زمینه کارگاهی خواهد بود.. .


بازنشر از : مهر

اردبیل

فرمانداری بیله سوار

طرح اشتغالزایی

کارگروه اشتغال


تعمیر پکیج دیواری