سازمان برنامه و بودجه سازمان مالیاتی دولت سیزدهم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مصوبه افزایش حقوق کارکنان د

1401\06\16 20:56:08


افزایش حقوق کارمندان در دست بررسی است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، در رابطه با اینکه دولت سیزدهم چه برنامه‌ای برای تقویت نظام مالیاتی استان دارد، گفت: علی‌القاعده عددی که امسال برای مالیات گذاشته شده، مشخص است.

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی

گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها

سهم استان‌ها معلوم است و کاری که سازمان مالیاتی در حال حاضر انجام می‌دهد این است که مالیات هر استانی که همان‌جا تولید صورت می‌گیرد، به جای آنکه شرکتش در تهران باشد آن را به همان استان انتقال می‌دهند و جز درآمد آن استان محسوب می‌شود؛ چرا که این ثروت آنجا خلق می‌شود و اگر ارزش افزوده هم شاملش می‌شود باید به همان استان برسد که آن را ایجاد می‌کند. وی در رابطه با آخرین وضعیت افزایش حقوق‌ها، گفت: امروز در این خصوص جلسه داریم و این موضوع در حال بررسی است.. .


بازنشر از : مهر

سازمان برنامه و بودجه

سازمان مالیاتی

دولت سیزدهم


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو