خانه پیش ساخته ساختمان سازی کسب و کار ساندویچ پانل‌ها دیوارهای از پیش ساخته شده‌ای هستند که آن‌ها را در صنعت ساخت

1401\06\16 21:02:16


بزرگترین کارخانه فروش ساندویچ پانل در ایران کدام است؟

ساندویچ پانل‌ها دیوارهای از پیش ساخته شده‌ای هستند که آن‌ها را در صنعت ساخت و ساز به کار می‌برند و در ادامه با کاربرد آنها بیشتر آشنا می‌شوید.

به طور کلی ساندویچ پانل‌ها دیوارهای از پیش ساخته شده‌ای هستند که آن‌ها را در صنعت ساخت و ساز به کار می‌برند.

معمولاً ساندویچ پانل‌ها را از دو لایه سفت و سخت ساخته می‌شوند، این محصولات را در برخی مواقع پانل‌های عایق‌بندی ساختاری یا پانل‌های کامپوزیت هم نامیده شده و از محبوبیت زیادی برخوردارند. ساندویچ پانل‌ها وزن بسیار سبکی داشته و آن‌ها را برای ساخت سقف یا دیوارها مورد استفاده قرار می‌دهند. لایه‌های میانی به کار رفته در این محصولات عایق‌های خوبی بوده و باعث کاهش وزن ساندویچ پانل شده‌اند.

با توجه به اهمیت و کارایی ساندویچ پانل‌ها آشنایی با ساندویچ پانل‌ها همانطور که در بالا هم گفته شد این محصولات دیوارهای از پیش ساخته شده‌ای هستند که در حال حاضر در ساخت و سازهای صنعتی به کار می‌روند. استفاده از ساندویچ پانل‌ها برای ساخت سازه‌های صنعتی تأثیر زیادی روی کاهش هزینه‌ها و سرعت ساخت سازها دارند. این مصالح برای اولین بار در سال ۱۹۳۰ توسط بشر ابداع شدند، اما محبوبیت و فراگیری آن‌ها مربوط به دوره جنگ جهانی دوم است.

پس از جنگ جهانی دوم به دلیل تخریب ساختمان‌های مختلف سازمانی و سازه‌های صنعتی برای بازسازی آن‌ها از دیوارهای پیش ساخته کمک گرفته‌اند؛ از همین رو بعد از آن سال‌ها، مهندسین معماری از این محصولات برای ساخت ساختمان‌های صنعتی استفاده می‌کردند. در حال حاضر پانل ساندویچی‌های مدرن و پیشرفته‌ای تولید می‌شوند که می‌توان آن‌ها در مساحت‌های نامحدود با پیکربندی‌های مختلف و متفاوت مانند خم، یکپارچه، منحنی و مسطح مورد استفاده قرار داد. لازم به ذکر است که در کارخانه ساندویچ پانل‌ها را با پوشش‌ها، رنگ‌ها و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌کنند و حتی جزئیات لبه آن‌ها با توجه به عملکردشان متفاوت است.

به طور کلی این مصالح مقاومت بالا، وزن پایین و قدرت ساختاری فوق‌العاده‌ای دارند، به علاوه می‌توان آن‌ها را عایق‌های خوبی برای صدا و حرارت دانست. . .


بازنشر از : مهر

خانه پیش ساخته

ساختمان سازی

کسب و کار


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر