سید احسان خاندوزی وزارت امور اقتصادی و دارایی مالیات تامین وزیر امور اقتصادی و

1401\08\23 20:02:47


دو طرح اقتصادی برای محقق کردن آرزوی دیرینه تولیدکنندگان

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با نهایی شدن دو طرح مالیات بر فعالیت‌های سوداگرانه و طرح تأمین مالی تولید، هدایت اعتبارات به سمت فعالیت‌های مولد در کشور و رفع معضل تأمین مالی محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، سید احسان خاندوزی پس از حضور در نشست کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس، اظهار کرد: دو دستورکار بسیار مهم در حوزه کمک به فعالیت‌های مولد و تولید در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است؛ یکی از این طرح‌ها، طرح مالیات بر فعالیت‌های سوداگرانه و سفته‌بازی است، این طرح موجب می‌شود نقدینگی به جای فعالیت‌های غیرمولد و دلالی وارد فعالیت‌های تولیدی کشور شود که امیدواریم این طرح به زودی در صحن علنی مجلس به تصویب برسد زیرا برای تولیدکنندگان خبر بسیار خوبی است.

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی

گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: دومین طرحی که به رونق فعالیت‌های مولد کمک می‌کند، طرح تأمین مالی تولید است که در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید تدوین شده و کلیات آن نیز در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده است. وی با بیان اینکه مجلس و دولت درباره هر دو طرح مالیات بر فعالیت‌های سوداگرانه و طرح تأمین مالی تولید اتفاق نظر دارند، ادامه داد: امیدواریم با تصویب نهایی این دو طرح، دو آرزوی دیرینه تولیدکنندگان و کارشناسان اقتصادی یعنی هدایت اعتبارات به سمت فعالیت‌های مولد در کشور و رفع معضل تأمین مالی محقق شود. وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: در این طرح موضوعاتی مانند مسئله مربوط به شورای تأمین طرح‌های اقتصادی کشور، کارگروه اعتبارسنجی، کارگروه وثایق و تضامین و صندوق‌های ضمانت و… تعیین تکلیف شده است.

خاندوزی گفت: امیدواریم با تصویب نهایی این دو طرح در صحن مجلس، در سالی که به نام تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده، دو خبر خوب را داشته باشیم.. .


بازنشر از : مهر

سید احسان خاندوزی

وزارت امور اقتصادی و دارایی

مالیات

تامین


فروش اینترنتی لباس بچه