پلتفرم فروش اقساطی صنعت خودروسازی قیمت خودرو در ادامه نکاتی را درباره شرایط فروش اقساطی خودرو با حداقل پیش پرداخت

1401\06\30 18:09:12


شرایط فروش اقساطی خودرو با حداقل پیش پرداخت

در ادامه نکاتی را درباره شرایط فروش اقساطی خودرو با حداقل پیش پرداخت ارائه خواهیم کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سالی که نیمی از آن را پشت سر گذاشته‌ایم از نظر اقتصادی سال سختی برای مردم کشورمان بوده است.

به طوری که اکثر افرادی که قصد داشتند تصمیمات مالی بزرگ بگیرند، به عنوان مثال خانه بخرند، مغازه خریداری کنند یا ماشین خود را تعویض کنند، همچنان مترصد فرصت مناسب هستند. اما آیا واقعاً باید منتظر ماند و دلخوش به تحولات بازار بود یا میان برهایی مانند شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو، ملک، زمین و … وجود دارد که باید آن‌ها را برگزید؟! ما در این مطلب به طور خاص و ویژه درباره خرید خودرو قسطی صحبت خواهیم کرد و نکات مهمی را در این باره ارائه می‌کنیم تا چنانچه قصد خرید خودرو دارید یا میان خرید خودرو صفر به صورت اقساطی یا خودرو کار کرده به شکل نقدی، دچار تردید هستید، بتوانید به درستی تصمیم بگیرید. آیا خرید اقساطی خودرو در شرایط فعلی منطقی و به صرفه است؟ بنابراین اگر قصد خرید یا تعویض خودرو دارید، لازم است از جهات مختلف بررسی کنید که آیا شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو منطقی و به صرفه است یا خیر.

با نگاهی اجمالی به بازار خودرو در می‌یابیم که جو غالب بر این حوزه تحت تأثیر مولفه‌های متعددی به هم می‌ریزد. از تحریم و کمبود قطعه گرفته تا گران شدن کالاهای اساسی و یا وضع تعرفه‌های جدید گمرکی. در چنین شرایطی افرادی که تصمیم به خرید خودرو دارند، دچار تردید می‌شوند که آیا این کار را نقدی انجام دهند یا به طرح‌های فروش اقساطی خودرو روی بیاورند.

کارشناسان حوزه مالی در جوامعی که دچار تورم اقتصادی هستند، خرید قسطی را بهترین راه برون رفت از بحران مالی و افزایش سرمایه می‌دانند. توجیه این نظریه این است که اگر همه دارایی خود را یکباره برای خریدی که استهلاک پذیر است، یعنی خودرو صرف کنید، هیچ بعید نیست که یکباره همه آن را از دست بدهید. بنابراین حتی اگر پول کافی برای خرید نقدی خودرو صفر فراهم باشد هم تصمیم عاقلانه این است که شما به طرح‌های خرید اقساطی خودرو تحویل فوری مراجعه کنید تا همیشه اندوخته‌ای برای مبادا داشته باشید.

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو کدام است واقعیت این است که شما به کرات روی بیلبوردهای شهری، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و حتی تبلیغات وب‌سایت‌ها آگهی فروش اقساطی خودرو تحویل فوری را می‌بینید، اما با همه آن‌ها می‌توان معامله کرد؟! مسلماً خیر! اگر قصد خرید اقساطی خودرو تحویل فوری دارید اما نمی‌دانید چه آیتم‌ها و نکاتی را باید در نظر بگیرید تا با بهترین شرایط صاحب خودرو مورد علاقه خود شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید. خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت را دنبال کنید همواره به دنبال طرح‌های تحویل فوری باشید طرح‌هایی با اقساط بلند مدت انتخاب کنید بازار پر است از فروشندگانی که ماشین قسطی را با اقساط عجیب و غریب عرضه می‌کنند! مثلاً شما یک معلم آموزش و پرورش هستید که ماهانه بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان درآمد دارید، اما به شما طرحی عرضه می‌کنند که طی آن مجبورید در شش قسط ماشین مورد نظرتان را خریداری کنید و مبلغ هر قسط بیش از ۱۵ میلیون تومان است. منطقی‌ترین شیوه خرید اقساطی خودرو این است که فروشنده با در نظر گرفتن توان مالی شما مبلغ اقساط را تعیین کند و تعداد بازپرداخت را به صورت بلند مدت در نظر بگیرد.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

بنابراین با این پیش زمینه که اقساط کمتر بهتر است یا هر طور باشد مبلغ را جور می‌کنیم و صاحب خودرو دلخواهمان می‌شویم، زیر بار هر طرحی نروید. خرید اقساطی خودرو به معنای گران‌تر خریدن نیست برخی مراکز غیرمجاز فروش اقساطی خودرو، به این بهانه که در طرح‌های اقساطی، طول می‌کشد تا فروشنده به پول خود دست پیدا کند، قیمت نهایی خودرو را نجومی و سود در نظر گرفته شده را بسیار بالا اعلام می‌کنند. در نظر داشته باشید که ابداً قرار نیست به نام خرید اقساطی شما برای خرید یک پراید به اندازه یک دنا پلاس هزینه کنید، اگر چنین شرایطی به شما اعلام شد به هیچ عنوان زیر بار معامله نروید.

مجموعه‌های صاحب نامی مانند آرشا خودرو فعالیت دارند که به فروش اقساطی خودرو با قیمت واقعی و سود متعارف مشهور هستند، بنابراین دلیلی ندارد به تبلیغات پر زرق و برق مجموعه‌های بی نام و نشان واکنش نشان دهید و سرمایه‌ای که به سختی به دست آورده‌اید را به آنان بسپارید. آیا امکان خرید اقساطی ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ وجود دارد؟ ایران خودرو اولین و بزرگترین تولیدکننده خودرو در کشورمان است که محصولات پر طرفداری در سطح جاده‌ها دارد. اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری در سال ۱۴۰۱ را دارید و علاقمند هستید تا بدانید شرایط کمپانی برای واگذاری محصولاتش چیست، باید به شما بگوییم که متأسفانه این امکان در دسترس نیست.

اما نگران نباشید. همچنان راهی برای خرید اقساطی تولیدات این کارخانه وجود دارد و مؤسسات مجاز بسیاری در سطح کشور فعال هستند که اقدام به عرضه تولیدات ایران خودرو به شکل قسطی می‌کنند. تنها نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که مواردی که تحت عنوان بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو در قسمت قبل ارائه شد را با دقت بررسی کنید تا بتوانید بهترین مجموعه برای معامله را انتخاب کنید.

خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو دارید، آرشا خودرو مجموعه‌ای معتبرتر و با شرایط قابل قبول است و با سال‌ها حضور در بازار خودرو و سابقه معاملاتی موفق سبب شده است تا این مجموعه در سال جاری نیز بالاترین آمار عرضه خودرو قسطی را در کارنامه خود ثبت کند و با بهترین شرایط از جمله تحویل فوری، اقساط بلند مدت، کمترین پیش پرداخت، قیمت واقعی و ارائه مشاوره رایگان به هموطنان سراسر کشور خدمات فروش اقساطی خودرو ارائه کند. برای اطلاع از جزئیات طرح خرید اقساطی خودرو تحویل فوری، قیمت روز ماشین‌ها و نیز دریافت مشاوره تخصصی با شماره‌های ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۹۸ تماس بگیرید. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد..

.


بازنشر از : مهر

پلتفرم فروش اقساطی

صنعت خودروسازی

قیمت خودرو


قفسه فلزی - قفسه انبار