ارز دیجیتال رمز ارز ارز دیجیتالی بیت کوین مارپیچ مرگ در انتظار بیت‌کوین/ بیت‌کوین ۱۰ هزار دلاری خواهد شد؟ بازار مالیمتیو سیگل از VanEck

1401\09\23 19:20:17


مارپیچ مرگ در انتظار بیت‌کوین. بیت‌کوین ۱۰ هزار دلاری خواهد شد؟

مارپیچ مرگ در انتظار بیت‌کوین/ بیت‌کوین ۱۰ هزار دلاری خواهد شد؟ بازار مالیمتیو سیگل از VanEck گفت که موج ورشکستگی ماینرها می تواند بیت کوین را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ تحت فشار نگه دارد، در حالی که احیای آن در نیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چشم انداز دارایی های پرریسک پس از گزارش تورم روز سه شنبه ایالات متحده که حاکی از کاهش انتظارات برای کاهش نقدینگی فدرال رزرو (فدرال رزرو) است، روشن به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: رمزگشایی از رشد عجیب طلا و سکه در بازار/ بانک مرکزی توضیح دهد چرا به بازار ورود نمی‌کند؟ قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۳ آذرماه/ دلار ۳۸ هزار تومان شد به گفته غول سرمایه گذاری VanEck، با این حال، بیت کوین (BTC)، ممکن است تحت فشار باقی بماند، زیرا ممکن است چندین ماینر سقوط کنند و شرایط بهبود اقتصاد کلان را تحت الشعاع قرار دهد. متیو سیگل، رئیس تحقیقات دارایی های دیجیتال در VanEck در چشم انداز سال ۲۰۲۳ گفت:" بیت کوین ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار را در سه ماهه اول در بحبوحه موج ورشکستگی ماینرها تجربه خواهد کرد که نقطه پایین زمستان ارزهای دیجیتال است." امسال، ماینرهای بیت کوین یا کسانی که مسئول ساخت سکه هستند، بین افزایش هزینه های عملیاتی و کاهش قیمت بیت کوین گرفتار شده اند. سودآوری ماینرها با قیمت بیت کوین ارتباط نزدیکی دارد، زیرا آنها ارز دیجیتال را به عنوان پاداشی برای حل معماهای پیچیده ریاضی برای تأیید تراکنش های روی بلاک چین دریافت می کنند.

پاداش های دریافتی اغلب برای تامین هزینه های عملیاتی منحل می شوند. بنابراین، هنگامی که قیمت، مانند امسال ۶۱٪ سقوط می کند، منجر به تسلیم ماینرها می شود، وضعیتی که استخراج کنندگان ضعیف از بازار خارج می شوند، ذخایر خود را می فروشند و باعث کاهش بیشتر قیمت می شوند. در بدترین سناریو، تسلیم شدن می تواند منجر به مارپیچ مرگ شود.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

ماینرها برای مقابله با شرایط نامطلوب بازار، ذخیره سکه‌های خود را کم کرده‌اند. داده های ردیابی شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Glassnode نشان می دهد که موجودی موجود در کیف پول های ماینر از ژوئیه تا کنون بیش از ۲۵۰۰۰ بیت کوین (۴۴۴ میلیون دلار) کاهش یافته است و به ۱.۸۱۸ میلیون بیت کوین به پایین ترین حد در ۱۴ ماه گذشته رسیده است. این روند می‌تواند ادامه یابد؛ میانگین ارزش بازار شاخص استخراج دارایی‌های دیجیتال جهانی MVIS در حال حاضر تنها ۱۸۰ میلیون دلار است.

با توجه به قیمت‌های بالاتر برق اخیر و قیمت‌های پایین بیت‌کوین، ماینرهای زیادی ممکن است خاموش شوند و استخراج بیت‌کوین تا حد زیادی سودآور نیست. کاهش قیمت به ۱۲۰۰۰ دلار به معنای کاهش ۸۲ درصدی از رکورد ۶۹۰۰۰ دلاری است که در نوامبر ۲۰۲۱ ثبت شده بود؛ با این وجود سیگل انتظار دارد بیت کوین در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ به ۳۰۰۰۰ دلار بازگردد. سیگل خاطرنشان کرد: کاهش تورم، کاهش نگرانی‌های انرژی، آتش‌بس احتمالی در اوکراین و چرخش در عرضه M۲ باعث شروع روند صعودی جدید می‌شود و افزود که یک کشور صادرکننده نفت، ارز دیجیتال را به صندوق ثروت خود اضافه خواهد کرد.

۲۲۳۲۲۷. .


بازنشر از : خبرآنلاین

ارز دیجیتال

رمز ارز

ارز دیجیتالی

بیت کوین


استعلام قیمت کارتن لیمینتی