علی اکبر محرابیان وزیر نیرو وزارت نیرو در دیدار وزیر نیرو با سفیر قطر در تهران که به مناسبت روز ملی قطر انجام شد،

1401\09\23 19:52:52


وزیر نیرو با سفیر قطر در ایران دیدار کرد

در دیدار وزیر نیرو با سفیر قطر در تهران که به مناسبت روز ملی قطر انجام شد، دو طرف بر توسعه و تحکیم روابط در زمینه‌های مختلف تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، آقای علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در دیدار با "محمد بن حمد الهاجری" سفیر دولت قطر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ملی قطر گفت: انجام ملاقات رؤسای دو کشور مصداق بارز اراده دو طرف به ارتقای مناسبات فی‌مابین است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه و تحکیم هرچه بیشتر روابط دو طرف در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی افزود: امیدوارم با تکیه بر ظرفیت‌های مشترک و بهره‌برداری فعالانه از توانمندی‌های موجود با دولت قطر بتوانیم در راستای منافع و مصالح دو ملت، بیش از پیش گام برداریم. وزیر نیرو با اشاره به سابقه دیرینه همکاری‌های دو کشور ادامه داد: برگزاری هشتمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در خرداد سال جاری در شهر دوحه فرصت مناسب‌تری فراهم کرد که همکاری‌ها را با تصمیمات جدی‌تر وارد عرصه جدید و راهبردی کنیم. محرابیان تأکید کرد: اجرایی کردن توافق سران دو کشور ایران و قطر برای ورود به فاز همکاری و مشارکت فراگیر در تمامی حوزه‌های اقتصادی اعم از انرژی، حمل و نقل، گمرک، استاندارد، بانک، کشاورزی و صنعتی و ارتقای سطح همکاری‌های دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزیر نیرو همچنین برگزاری موفق بیست و دومین رویداد جام جهانی فوتبال توسط دولت قطر را تبریک گفت و از دولتمردان این کشور بخاطر ترویج ارزش‌های اسلامی در این رویداد جهانی تشکر کرد. گفتنی است، مراسم روز ملی قطر با حضور تعدادی از سفرای سفارتخاته‌های مستقر در تهران و مسئولان دولتی و نظامی کشور به میزبانی محمد بن حمد الهاجری سفیر دولت قطر در تهران برگزار شد.. .


بازنشر از : مهر

علی اکبر محرابیان

وزیر نیرو

وزارت نیرو


استعلام قیمت کارتن لیمینتی