علی اکبر محرابیان وزیر نیرو: ۶۰ درصد ظرفیت‌ سدهای کشور خالی است بازار مالیایسنا نوشت: وزیر نیرو اعلام کرد که ۶۰ درصد ظرفیت‌ سدهای کشور خ

1401\09\23 19:20:20


وزیر نیرو: ۶۰ درصد ظرفیت‌ سدهای کشور خالی است

وزیر نیرو: ۶۰ درصد ظرفیت‌ سدهای کشور خالی است بازار مالیایسنا نوشت: وزیر نیرو اعلام کرد که ۶۰ درصد ظرفیت‌ سدهای کشور خالی است.

علی‌اکبر محرابیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است، اظهار کرد: امیدواریم بارش‌های خوبی داشته باشیم تا بتوانیم حجم سدها را پر کنیم، اما طبیعتاً با این میزان موجودی، نیازمند مدیریت مصرف هستیم.

وی افزود: از مردم درخواست داریم همچون گذشته و قوی‌تر مدیریت مصرف را انجام دهند.وزیر نیرو درباره وضعیت صادرات برق یادآور شد: در زمینه صادرات برق تابع مراودات برقی ما با کشورهای همسایه است، در برخی از ماه‌ها که برق مازاد داشته باشیم صادر می‌کنیم و در زمان‌های دیگر که نیاز به تامین برق بیشتری داشته باشیم وارد می‌کنیم، اما در طول سال تراز همواره مثبتی داریم. محرابیان با اشاره به وضعیت احکام بودجه برای وزارت نیرو اظهار کرد: احکام خوبی در بودجه برای طرح‌های توسعه و مدیریت مصارف در وزارت نیرو در نظر گرفته شده است. نیازهای حوزه آب و برق زیاد است.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

ما ناترازی عمیقی در این دو بخش داریم و در مدت کوتاه نمی‌توان این ناترازی را رفع کرد اما نسبت به سهم بودجه، اتفاقاتی خوبی در این حوزه رخ داده است. وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت زیست‌محیطی دریاچه چیتگر، تاکید کرد: تذکرات جدی به مالکان برج‌های واقع در منطقه ۲۲ در اطراف دریاچه چیتگر داده شده است و باید طبق قوانین ساخت مسکن تصفیه‌خانه‌ای برای فاضلاب پیش‌بینی‌ کنند. در عین‌حال اجرای طرح تصفیه‌خانه منطقه ۲۲ را هم در اسرع وقت اجرا می‌کنیم و امیدواریم در حداقل زمان تصفیه‌خانه این منطقه را به بهره‌برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: ۸۴ شهر کشور تنش آبی دارند/ کاهش ۲۰ درصد شهرهای درگیر با بحران آب ۴۶۲۲۰. .


بازنشر از : خبرآنلاین

علی اکبر محرابیان


استعلام قیمت کارتن لیمینتی