دلار سکه و طلا پرسه نوسان گیرها در فردوسی/ همه به فکر سود لحظه ای بازار مالیمهر نوشت: بررسی میدانی حاکی از آن است که علیرغم آنکه قیمت ار

1401\09\23 19:20:12


پرسه نوسان گیرها در فردوسی. همه به فکر سود لحظه ای

پرسه نوسان گیرها در فردوسی/ همه به فکر سود لحظه ای بازار مالیمهر نوشت: بررسی میدانی حاکی از آن است که علیرغم آنکه قیمت ارز در بازار آزاد روند صعودی دارد ولی کمتر کسی حاضر به خرید ارز با قیمت‌های بالاتر از توافقی

از ابتدای هفته جاری شاهد روند صعودی قیمت ارز در بازار هستیم تا جایی که قیمت دلار در بازار توافقی از ۳۵ هزار تومان به ۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.

بررسی میدانی حاکی از آن است که علیرغم آنکه قیمت ارز در بازار آزاد نیز روند صعودی دارد ولی کمتر کسی حاضر به خرید ارز با قیمت‌های ۳۸ هزار تومان به بالا است زیرا با تمهیداتی که بانک مرکزی انجام داده افرادی که نیازمند ارز هستند می‌توانند به راحتی ارز مورد نیاز خود را از بازار توافقی خریداری کنند. در همین رابطه یکی از افرادی که در میدان فردوسی دنبال ارز بود، گفت: عمده کسانی که در ماه‌های اخیر در فردوسی تجمع کرده و دنبال ارز هستند می‌خواهند از نوسان قیمت ارز توافقی و آزاد سودی بدست آورند. وی ادامه داد: این شلوغ به این دلیل است که دلالان با گرفتن کارت ملی و خرید زنان خانه دار یا سرپرست خانواده هستند که به این سهمیه نیاز ندارند و با اجاره کارت ملی خود در مدت چند ساعت یک میلیون تومان بدست می‌آورند.

بررسی‌های میدانی از بازار ارز میدان فردوسی حاکی از آن است که هم اکنون قیمت ارز آزاد بین ۳۸ هزار تا ۳۸,۵۰۰ تومان معامله می‌شود. هم چنین قیمت دلار در بازار هرات هم اکنون ۳۸ هزار ۱۵۰ تومان و در بازار سلیمانیه ۳۸ هزار ۶۵۰ تومان معامله می‌شود. بیشتر بخوانید: سرکشی دلار با کسری بودجه و احتمال افت درآمد نفتی/ اسکناس آمریکایی به ۴۰ هزار تومان می رسد؟ ۴۶۲۲۰.

.


بازنشر از : خبرآنلاین

دلار

سکه و طلا


قفسه فلزی - قفسه انبار