سید عمار حکیم عراق جریان حکمت ملی عراق بغداد رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش ب

1401\09\23 23:40:14


«عمار حکیم» خواستار بازنگری در طرح های امنیتی عراق شد

رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به انفجار بمب در شمال بغداد خواستار اجرای اقدامات پیشگیرانه علیه تروریسم و بازنگری در طرح های امنیتی در این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شفق نیوز، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به انفجار بمب در شمال بغداد خواستار اجرای اقدامات پیشگیرانه علیه تروریسم و بازنگری در طرح های امنیتی در این کشور شد.

وی افزود: بار دیگر منطقه الطارمیه، در شمال بغداد، با یک رخنه امنیتی مواجه شد که قربانیانی را در میان نیروهای دلاور امنیتی ما برجای گذاشت و منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای ارتش شد. سید عمار حکیم تصریح کرد: تکرار چنین حوادث ناگواری مستلزم بازنگری در برنامه ‌های امنیتی کشور و در دستور کار قرار دادن حملات پیشگیرانه برای از بین بردن گروه‌های تروریستی است. رهبر جریان حکمیت ملی ادامه داد: از خداوند متعال رحمت ابدی را برای شهدای این حادثه و شفای عاجل برای مجروحان مسألت می‌کنیم.

گفتنی است، در پی انفجار یک بمب در مسیر نیروهای گشتی ارتش عراق در منطقه الطارمیه واقع در ۳۰ کیلومتری شمال بغداد سه تن از نیروهای ارتش عراق از جمله یک افسر کشته شدند. طبق اعلام این رسانه انفجار بغداد همچنین منجر به مجروح شدن سه تن دیگر از نیروهای ارتش عراق شده است. منطقه طارمیه در شمال بغداد در ماه های اخیر شاهد عملیات های تروریستی متعدد و تنش های امنیتی مداومی بوده است.

دستگاه های امنیتی عراق اعلام کرده اند که تروریست های باقیمانده از گروه داعش با سوء استفاده از برخی شکاف های قبیله ای توانسته اند در این منطقه نفوذ کرده و اقدام به اجرای عملیات های تروریستی کنند.. .


بازنشر از : مهر

سید عمار حکیم

عراق

جریان حکمت ملی عراق

بغداد


تولید کارتن و سفارش کارتن