ایسنا/ هزاران نفر در جمهوری چک علیه دولت دست به تظاهرات زدند و خواستار استعفای دولت ائتلافی متشکل از پنج حزب شدند. به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرکنندگان روز چهارشنبه در میدان "و

1401\07\07 15:29:35


اعتراضات ضد دولتی هزاران نفری در پراگ

ایسنا/ هزاران نفر در جمهوری چک علیه دولت دست به تظاهرات زدند و خواستار استعفای دولت ائتلافی متشکل از پنج حزب شدند. به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرکنندگان روز چهارشنبه در میدان "ونسسلاس" در پراگ، پایتخت جمهوری چک تجمع کردند.

هزاران نفر در جمهوری چک علیه دولت دست به تظاهرات زدند و خواستار استعفای دولت ائتلافی متشکل از پنج حزب شدند.به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرکنندگان روز چهارشنبه در میدان "ونسسلاس" در پراگ، پایتخت جمهوری چک تجمع کردند.آنها خواستار خروج جمهوری چک از اتحادیه اروپا و ناتو و بی‌طرفی و همچنین ازسرگیری واردات گاز طبیعی از روسیه تحت یک قرارداد ویژه شدند.تظاهرکنندگان با ابراز نارضایتی از حضور مهاجران اوکراینی اعلام کردند که تظاهرات بعدی را در ۲۸ اکتبر برگزار خواهند کرد.

در شهرهای دیگر این کشور هم اعتراضاتی علیه هزینه‌های زندگی، تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه و سیاست‌های ضد روسی دولت پراگ برگزار شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


برق و روشنایی لاله زار