مهر/ رسانه ها از انفجار یک بمب در شمال شهر کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند. به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، در حادثه انفجار بمب در یک خودرو در شمال شهر کابل پایتخت افغانستان، ۲

1401\08\30 23:48:00


انفجار بمب در حوزه چهارم امنیتی کابل؛ ۲ نفر کشته شدند

مهر/ رسانه ها از انفجار یک بمب در شمال شهر کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند. به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، در حادثه انفجار بمب در یک خودرو در شمال شهر کابل پایتخت افغانستان، ۲ نفر کشته شدند.

رسانه ها از انفجار یک بمب در شمال شهر کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند.به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، در حادثه انفجار بمب در یک خودرو در شمال شهر کابل پایتخت افغانستان، ۲ نفر کشته شدند.بر اساس اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، این انفجار در حوزه چهارم امنیتی شهر کابل روی داده است.شبکه تلویزیونی طلوع نیز گزارش داد: خالد زدران، سخنگوی فرماندهی پلیس طالبان در کابل اعلام کرد که یک خودرو در منطقه پروان هدف انفجار قرار گرفته که در نتیجه آن ۲ نفر جان باختند.بر اساس اعلام این رسانه، شاهدان عینی می گویند که صدای مهیبی ایجاد شده است.تا کنون اطلاعات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.همچنین، مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان در این باره بیانیه ای صادر نکرده اند.گفتنی است که افغانستان بیش از یک سال پس از خروج نیروهای اشغالگر خارجی به سرکردگی تروریست های آمریکایی از این کشور هنوز با مشکلات امنیتی دست و پنجه نرم می کند..

.


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر