جو بایدن شی جینپینگ گروه 20 آنتونی بلینکن رییس جمهور آمریکا امروز در حاشیه نشست

1401\08\23 20:15:34


بایدن: «بلینکن» برای ادامه مذاکرات میان دو طرف عازم چین خواهد شد

رییس جمهور آمریکا امروز در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد: وزیر خارجه آمریکا برای ادامه مذاکرات میان دو طرف عازم چین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا امروز پس از دیدار با «شی جین پینگ» همتای چینی خود در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی با شرکت در نشستی مطبوعاتی در سخنانی اعلام کرد: «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای ادامه مذاکرات میان دو طرف عازم چین خواهد شد.

رییس جمهور آمریکا در ارتباط با انتخابات میان دوره ای اخیر کنگره در کشورش ادعا کرد: انتخابات اخیر در ایالات متحده تعهد تزلزل ناپذیر مردم آمریکا به دموکراسی را نشان داد! «جو بایدن» درباره دیدار امروز خود با همتای چینی خود گفت: در دیدار با رئیس جمهور چین تاکید کردم که به دنبال مدیریت رقابت خواهیم بود. ایالات متحده برای رهبری جهان بازگشته و به تعهدات خود عمل خواهد کرد! این مقام آمریکایی در ارتباط با تنش آفرینی های کشورش در جزیره تایوان هم گفت: هیچ تلاشی برای حمله به تایوان وجود نخواهد داشت و ما بر حل و فصل اختلافات از طریق مسالمت آمیز اصرار داشته ایم. من با رئیس جمهور چین توافق کردم که قوانین و شرایط خاصی را برای رسیدگی به مسائل بین دو طرف تعیین کنم… چین از کره شمالی خواست آزمایش های موشکی خود را متوقف کند.

وی درباره درگیری ها در اوکراین هم مدعی شد: اتفاقی که در خرسون افتاد، یک پیروزی بزرگ برای اوکراین است! ما به ارائه قابلیت ها به مردم اوکراین ادامه می دهیم! من مطمئن هستم که روسیه از ابتدا به آنچه می خواست دست پیدا نکرده است! بایدن در پایان ادعا کرد: ما با شرکای خود برای محافظت از آسیب پذیرترین کشورها در برخورد با مسائل آب و هوایی کار خواهیم کرد!. .


بازنشر از : مهر

جو بایدن

شی جینپینگ

گروه 20

آنتونی بلینکن


فروش اینترنتی لباس بچه