مهر/ منابع مصری از برگزاری رزمایشی با عنوان سپر آسمان در این کشور و مشارکت عربستان و پاکستان خبر دادند. به گزارش  الخلیج آنلاین، مصر رزمایش پدافند هوایی با عنوان «درع ا

1401\08\30 17:52:02


برگزاری رزمایش «سپر آسمان» در مصر با مشارکت عربستان

مهر/ منابع مصری از برگزاری رزمایشی با عنوان سپر آسمان در این کشور و مشارکت عربستان و پاکستان خبر دادند. به گزارش  الخلیج آنلاین، مصر رزمایش پدافند هوایی با عنوان «درع السماء»، (سپر آسمان) با مشارکت عربستان و پاکستان برگزار کرد.

منابع مصری از برگزاری رزمایشی با عنوان سپر آسمان در این کشور و مشارکت عربستان و پاکستان خبر دادند.به گزارش  الخلیج آنلاین، مصر رزمایش پدافند هوایی با عنوان «درع السماء»، (سپر آسمان) با مشارکت عربستان و پاکستان برگزار کرد.غریب عبدالحافظ، سخنگوی ارتش مصر در بیانیه ای گفت که با مشارکت کشورهای دوست و برادر، رزمایش مشترک درع السماء در یکی از میادین تمرینی در مصر برگزار شد.وی اشاره کرد که این رزمایش با حضور هیئت هایی از عربستان و پاکستان، و یونان و قبرس به عنوان ناظر برگزار شد.در این رزمایش، تیراندازی توسط سامانه های پیشرفته پدافند هوایی انجام شد.مدت زمان این رزمایش مشخص نشده و جزئیات بیشتری هم منتشر نشده است.الخلیج آنلاین گزارش داد: از ابتدای سال جاری میلادی منطقه شاهد رزمایش های نظامی مشترک میان کشورها در سایه بحرانهای جهانی و درگیری های مسلحانه است.

چند روز قبل رزمایش موسوم به عین الصقر۳ در پایگاه هوایی در یونان با مشارکت نیروی هوایی عربستان و یونان برگزار شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی