لوید آستین اوکراین اندونزی وزیر دفاع آمریکا امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای خود از اندونزی خود ادعا کرد: تا

1401\08\30 19:22:38


لوید آستین: تا هر وقت که طول بکشد از اوکراین حمایت می‌ کنیم!

وزیر دفاع آمریکا امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای خود از اندونزی خود ادعا کرد: تا هر وقت که طول بکشد از اوکراین حمایت می‌ کنیم!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه در کنفرانس خبری مشترک با همتای خود از اندونزی در شهر جاکارتا ادعا کرد که واشنگتن به حمایت های خود از اوکراین ادامه خواهد داد.

وزیر دفاع آمریکا در این خصوص مدعی شد: تا هر وقت که طول بکشد به حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد. پیش‌ بینی اینکه اوضاع چگونه و در چه جدول زمانی پیش می‌ رود سخت است، اما ما تا هر وقت که طول بکشد از اوکراین حمایت می‌ کنیم! این در حالیست که ویاچسلاو ولودین سخنگوی مجلس دوما پیشتر در سخنانی تأکید کرده بود که اوکراین در حال حاضر بیش از نیمی از درآمدهای خود را صرف پرداخت بدهی کرده و ورشکسته شده است. ولودین در کانال تلگرامی خود نوشت: کی‌ یف، بیش از نصف یا دقیق‌تر، ۵۷.۹ درصد از درآمدهای خود را صرف پرداخت سود و اصل وام‌ هایش کرده و به همین دلیل هم مجبور به اخذ وام‌ های جدید شده است.

اوکراین امروز یک کشور ورشکسته است. وی اضافه کرد که با این حال، کی‌ یف می‌ خواهد موضوع را بی‌ سر و صدا نگه دارد اما مشکل روشن است. (ولودیمیر) زلنسکی مردم اوکراین را از آینده محروم و کشور را بدهکار کرده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) و بنا به درخواست دونباس برای رها کردن آنها از ستم رژیم کی یف، فرمان آغاز عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین را صادر کرد. غرب در واکنش به این اقدام، تحریم‌ های گسترده‌ ای را علیه مسکو وضع کرد و همچنین کشورهای غربی کی یف را با حجم وسیعی از تسلیحات و کمک غیرنظامی حمایت کردند؛ موضوعی که به افزایش بدهی های اوکراین منتهی شده است.. .


بازنشر از : مهر

لوید آستین

اوکراین

اندونزی


تولید کارتن و سفارش کارتن