ویلیام برنز سرگئی ناریشکین سازمان سیا نشستی میان مقامات سازمان سیا و سرویس اطلاعات خارجی روسیه در آنکارا و به میز

1401\08\23 20:15:33


نشست مقامات سازمان سیا و سرویس اطلاعات خارجی روسیه

نشستی میان مقامات سازمان سیا و سرویس اطلاعات خارجی روسیه در آنکارا و به میزبانی ترکیه برگزار شد.

کانال شبکه تلویزیونی اِن تی وی در ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد که سران سرویس اطلاعات خارجی روسیه و سازمان سیا در ترکیه نشستی را برگزار کردند.

بنا بر اعلام منابع اطلاعاتی ترکیه، این نشست بین مقامات سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و سرویس اطلاعات خارجی روسیه در آنکارا و به میزبانی سازمان اطلاعات ترکیه (میت) برگزار شد. بر این اساس، این دیدار بین ویلیام برنز رئیس سازمان سیا و سرگئی ناریشکین مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه برگزار شد. یکی از مقامات شورای امنیت ملی کاخ سفید که نخواست نامش فاش شود، در بیانیه ای به خبرگزاری آناتولی گفت: کانال‌ های ارتباطی با روسیه به ویژه در زمینه مخاطرات هسته‌ ای و مدیریت ریسک‌ های ثبات راهبردی باز خواهد ماند.

این مقام آمریکایی گفت: به عنوان بخشی از این تلاش ها، «برنز» امروز با همتای روس خود در آنکارا دیدار کرد. برنز درباره حل و فصل جنگ اوکراین بحث نخواهد کرد. ما اوکراین را در مورد این دیدار مطلع کرده‌ ایم.

ما قاطعانه به اصل اساسی خود متعهد هستیم و بدون کی‌ یف، بحثی در مورد اوکراین وجود نخواهد داشت. برنز پیامی را در مورد پیامدهای استفاده روسیه از سلاح های هسته ای و تشدید تنش‌ ها در ثبات استراتژیک منتقل کرد. دیمیتری پسکوف سخنگوی کرمیلن نیز تایید کرد که مذاکرات روسیه و آمریکا به ابتکار ایالات متحده آمرکا در آنکارا برگزار شد..

.


بازنشر از : مهر

ویلیام برنز

سرگئی ناریشکین

سازمان سیا


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین