پدرو سانچز اسپانیا مادرید هزاران نفر از مردم اسپانیا امروز با برگزاری تظاهراتی در مادرید پایتخت این کشور، دولت «پ

1401\11\01 23:10:27


هزاران تظاهرکننده اسپانیایی دولت «پدرو سانچز» را به خیانت متهم کردند

هزاران نفر از مردم اسپانیا امروز با برگزاری تظاهراتی در مادرید پایتخت این کشور، دولت «پدرو سانچز» را به خیانت متهم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، هزاران نفر از مردم اسپانیا امروز شنبه در شهر مادرید پایتخت این کشور علیه دولت دولت چپ‌ گرای «پدرو سانچز» نخست‌ وزیر این کشور تظاهرات بزرگی برگزار کردند؛ تظاهرکنندگان در شعارهای خود دولت «سانچز» را به تضعیف قانون اساسی متهم کردند.

بر اساس گزارش این رسانه، تظاهرکنندگان با برفراشتن پرچم‌ های قرمز و زرد اسپانیا در میدان «سیبلس» مقابل ساختمان شهرداری مادرید تجمع کرده و نخست وزیر کنونی کشورشان را خائن خطاب کردند. معترضان مردمی همچنین در شعارهای خود خواستار استعفای «پدرو سانچز» شدند. سازمان دهندگان این تظاهرات که گفته می‌ شود بیش از ۱۰۰ گروه از جمله حزب محافظه کار مخالف مردمی، راست میانه سیودادانوس و راست افراطی ووکس هستند، اعلام کردند که حدود ۷۰۰ هزار نفر در تظاهرات امروز با شعار «برای اسپانیا، برای دموکراسی و قانون اساسی» شرکت کرده اند.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

برخی نیز تعداد تظاهرکنندگان را ۳۰ هزار نفر برآورد کرده اند. دولت سانچز که اکثریت پارلمان را در اختیار ندارد، از زمان تشکیل مجبور به مذاکره با جدایی طلبان باسک و کاتالونیا برای تصویب لوایح شده و این موضوع خشم بسیاری از جناح راستی ها در این کشور را برانگیخته است.. .


بازنشر از : مهر

پدرو سانچز

اسپانیا

مادرید


فروش اینترنتی لباس بچه