مهر/ رسانه ها از وقوع انفجار نزدیک دادگاه تجدیدنظر در مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می دهند. به گزارش  شبکه تلویزیونی طلوع، منابع محلی از وقوع یک انفجار در شهر تالقان مرکز

1401\08\30 20:49:18


وقوع انفجار نزدیک دادگاهی در مرکز ولایت تخار افغانستان

مهر/ رسانه ها از وقوع انفجار نزدیک دادگاه تجدیدنظر در مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می دهند. به گزارش  شبکه تلویزیونی طلوع، منابع محلی از وقوع یک انفجار در شهر تالقان مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می دهند.

رسانه ها از وقوع انفجار نزدیک دادگاه تجدیدنظر در مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می دهند.به گزارش  شبکه تلویزیونی طلوع، منابع محلی از وقوع یک انفجار در شهر تالقان مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می دهند.بر اساس اعلام این رسانه، شاهدان عینی می گویند که احتمال انفجار بمب با توجه به صدای مهیب آن وجود دارد.شبکه تلویزیونی در این خصوص اعلام کرد: مردم محلی تخار گفته اند که انفجار نزدیک دادگاه تجدیدنظر در این ولایت اتفاق افتاده است.تا کنون اطلاعات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.همچنین، مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان در این باره بیانیه ای صادر نکرده اند.گفتنی است که افغانستان بیش از یک سال پس از خروج نیروهای اشغالگر خارجی به سرکردگی تروریست های آمریکایی از این کشور هنوز با مشکلات امنیتی دست و پنجه نرم می کند..

.


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر