میزان/ رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه فوت فردی به نام برهان کرمی توضیحاتی داد. در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی از اصابت گلوله به فردی در کردستان منتشر شده که بحث‌

1401\08\30 23:48:51


توضیحات رئیس دادگستری کردستان درباره فوت فردی به نام «برهان کرمی»

میزان/ رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه فوت فردی به نام برهان کرمی توضیحاتی داد. در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی از اصابت گلوله به فردی در کردستان منتشر شده که بحث‌های زیادی پیرامون آن صورت گرفته است.

میزان/ رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه فوت فردی به نام برهان کرمی توضیحاتی داد.در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی از اصابت گلوله به فردی در کردستان منتشر شده که بحث‌های زیادی پیرامون آن صورت گرفته است.در همین رابطه رئیس کل دادگستری استان کردستان، با اشاره به این حادثه گفت: در ساعت ۱۶ مورخ ۲۵ آبان ماه سال جاری و در خیابان فرهنگسرای شهرستان کامیاران، فردی به اسم «برهان کرمی» از ناحیه سر و با اسلحه جنگی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و در دم فوت می‌کند.وی افزود: بر اساس فیلم منتشره در فضای مجازی، در هنگام اصابت گلوله به این فرد هیچ ماموری در محل حضور نداشته است.وی خاطرنشان ساخت: در این خصوص از همان لحظات ابتدایی، پرونده قضایی در شعبه دوم بازپرسی دادگستری شهرستان کامیاران تشکیل شده و تحقیقات در مورد مشخص شدن علت حادثه ادامه دارد..

.


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری