جلال ملکی آتش نشانی آتش سوزی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در اثر وقوع حریق در یک انبار واقع در مید

1401\06\30 20:52:07


فوت یک خانم در اثر وقوع حریق در انبار میدان نوبنیاد. ۲ آتش‌نشان مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در اثر وقوع حریق در یک انبار واقع در میدان نوبنیاد خبر داد و گفت: دو نفر از آتش‌نشانان در جریان این عملیات مصدوم و تحویل اورژانس داده شدند.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر از فوت یک نفر در اثر وقوع حریق در یک انبار واقع در میدان نوبنیاد خبر داد و گفت: ساعت ۱۳:۵۰ گزارش وقوع حریق در یک انبار در میدان نوبنیاد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه و در پیک کاری شش ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد که یک ساختمان سه طبقه و در طبقه فوقانی به وسعت هزار متر که انبار فروشگاه بوده، دچار حریق شده است. وی اظهار کرد: در این بخش تعداد قابل توجهی کارتن اجناس نگهداری می‌شد و بخش زیادی از این قسمت شعله‌ور بود. ملکی تصریح کرد: با آغاز عملیات از سوی آتش‌نشانان، از طریق نردبان هشت نفر از محل حادثه خارج شدند و آتش‌نشانان هم‌زمان از سرایت حریق به سایر بخش‌ها جلوگیری کردند.

تبلیغات
کارتن سازی
کارتن سازی

صنایع تولید کارتن مهر ارائه خدمات نوین بسته بندی اعم از تولید کارتن و جعبه مقوایی، کارتن لمینتی ، کارتن فلکسو و کارتن صادراتی با بالاترین کیفیت نیاز کارخانجات تولیدی و شرکتها را براوده می نماید .

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه بخشی از سقف شیروانی محل حادثه به‌دلیل شدت حرارت تخریب شدن بود، گفت: متأسفانه یک خانم حدوداً ۳۵ ساله که در زیر اجناس قرار گرفته بود به تأیید عوامل اورژانس به دلیل سوختگی جان خود را از دست داد. وی در پایان از مصدومیت دو نفر از آتش‌نشانان در جریان این عملیات و تحویل این افراد به عوامل اورژانس خبر داد و گفت: در حال حاضر حریق تحت کنترل است و خوشبختانه حال این دو آتش‌نشان مساعد گزارش شده است.. .


بازنشر از : مهر

جلال ملکی

آتش نشانی

آتش سوزی


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین